امام جمعه بخش گاریزات:

اعتماد زدایی؛ سلاح دشمن برای مقابله با نظام ارزشی اسلام است

حجت الاسلام «عسکری وزیری» گفت: دشمن خبیث و در رأس آن مثلث شوم عبری، عربی و غربی برای مقابله با نظام ارزشی اسلام از سلاح اعتماد زدایی، ناامید سازی، ناکارآمد نشان دادن حاکمیت و ایجاد شک و تردید در باور‌ها و اعتقادات مذهبی نسل جوان و نوجوان استفاده می‌کند.  
کد خبر: ۵۵۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 28October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام و المسلمین «عسکری وزیری» امام جمعه بخش گاریزات و کهدوییه که در مسجد سجادیه روستای قرآنی دیزران برگزار شد اطهار داشت: اگر شخصی بخواهد خیر دنیا و آخرت را به دست آورد، راهش تقوا و پروا از خدای متعال می‌باشد. 
 
وی افزود: بر اساس آموزه‌های اسلامی یگانه راه آباد کردن خانه دل، ذکر و یاد خداست چرا که بدون آن خانه درون انسان جولانگاه لشکر شیطان خواهد شد. 
 
حجت الاسلام عسکری ادامه داد: انسان مؤمن برای پرواز به سوی حق نیاز به دو بال دارد یکی از آن‌ها تمسک به قرآن کریم است و دیگری قبول و التزام به ولایت اولیای دین. 
 
امام جمعه بخش گاریزات افزود: با توجه به آیه هفتم سوره «حجرات»، چشم پوشی از حق، نادیده گرفتن حلال و حرام الهی و تجاوز از حدود شریعت نقاط مقابل ایمان می‌باشند.
 
وی ادامه داد: وظیفه اصلی حوزه‌های دینی و دانشگاهی کشور این است که برای حل مسائل و مشکلات کشور در عرصه تولید علم و راهکار‌های کاربست آن فعالیت نمایند چرا که پیشرفت فردی، اجتماعی و ساختاری تنها با حرکت در مرز‌های علمی به دست می‌آید. 
 
امام جمعه گاریزات در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: زندگی معنوی انسان در پرتوی حاکمیت عقل بر سایر شکل می‌گیرد، باید کاری کنیم که در سطوح مختلف جامعه قدرت عقل بر قدرت شهوت و غریزه غلبه یابد چرا که عالم انسان با عالم حیوان فرق دارد. 
 
وی اذعان داشت: به نظر می‌رسد دشمن خبیث و در رأس آن مثلث شوم عبری، عربی و غربی برای مقابله با نظام ارزشی اسلام از سلاح اعتماد زدایی، ناامید سازی، ناکارآمد نشان دادن حاکمیت و ایجاد شک و تردید در باور‌ها و اعتقادات مذهبی نسل جوان و نوجوان استفاده می‌کند. 
 
حجت الاسلام عسکری افزود: به فضل خدا و به برکت خون شهدای مظلوم ایران اسلامی، عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین، محور مقاومت منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته شده و ان شاءالله به زودی شاهد زوال و نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی از عرصه جهان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار