خروش انقلابی مردم قم علیه جنایت تروریستی در سومین حرم اهل بیت (ع)

راهپیمایی مردم انقلابی قم حرم اهل بیت (ع) به منظور اعلام انزجار از عاملان جنایت تروریستی در شاهچراغ و همدردی با خانواده‌های معظم شهدای مظلوم این حادثه، امروز پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 28October 2022

اعلام انزجار مردم قم از جنایت تروریستی در سومین حرم اهل بیت (ع)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مردم انقلابی و بصیر قم امروز پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه همچون مردم یکهزار شهر دیگر، به منظور اعلام همدردی با خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ سومین حرم اهل بیت (ع) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در حالی که دستنوشته‌هایی مبنی بر ضرورت اقدام قاطع علیه ساختارشکنان و جنایات گروهک‌های تکفیری صهیونیستی در دست داشتند، با فریاد‌های کوبنده و شعار‌های «حیدر حیدر»، «انتقام انتقام» حمایت و پشتیبانی خود را از رهنمود‌های ولایت فقیه و تشکیل صف واحد در برابر هتاکان به ارزش‌ها اعلام کردند.

همچنین راهپیمایان با شعار‌های دشمن شکنانه خود، اقدامات منافقین و تجزیه طلبان را محکوم و خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با عوامل اغتشاش شدند و از تلاش‌های مستمر حافظان نظم و امنیت جامعه تقدیر کردند.

جمعی از دختران دانشجوی دانشگاه‌های قم با در دست گرفتن نوشته هایی، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا مظلوم شاهچراغ، بر ضرورت دشمن شناسی توسط افراد غافل و جاهل تاکید کرد.

گروه سرود دانش آموزی نیز با استقرار در میدان جانبازان، سرود‌های انقلابی و حماسی از جمله سلام فرمانده را در حاشیه راهپیمایی اجرا و شور راهپیمایی را دوچندان کردند.

در راهپیمایی امروز، خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، مسئولان استانی، جوانان و نوجوانان، خانواده ها، افراد مسن و خردسال و طلاب علوم دینی از سایر کشور‌ها نیز حضور داشتند.

در پایان راهپیمایی که از مصلای قدس تا چهارراه شهدا برگزار شد، قطعنامه‌ای در چند بیت قرائت شد؛ در سایر شهرستان ها و بخش های مختلف استان قم نیز راهپیمایی های مشابهی پس از برگزاری نماز جمعه، برپا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها