نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

دشمن می‌خواهد ایران قوی را متوقف کند

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ایران قوی را متوقف کند، گفت: امروز نیاز داریم که مودبانه با هم گفت‌وگو کنیم و اگر اعتراض داریم مودبانه و در فضای علمی باید آن را بیان کنیم.
کد خبر: ۵۵۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 28October 2022

دشمن می‌خواهد ایران قوی را متوقف کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: مراقبت در میدان جنگ رسانه‌ای امروز و فریب نخوردن از دشمنان از مصادیق تقواست.

وی با بیان اینکه سرمنشأ غرب مسائل اومانیستی و بنیان آن بر انکار خدا، معنویت و معاد است، افزود: باید مراقبت کنیم تحت شعارهایی که ظاهرش زیباست، اما هدف موضوع دیگری است، به درد تمدن غربی دچار نشویم.

حجت‌الاسلام شعبانی رسانه‌های دشمن در حال دعوت به نزاع اجتماعی و آشوب هستند، تصریح کرد:  شنیدن الفاظ رکیک در محیط‌های علمی شرم‌آور است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز نیاز داریم که مودبانه با هم گفت‌وگو کنیم و اگر اعتراض داریم مودبانه و در فضای علمی باید آن را بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: در طول چهل روز گذشته، آشوب در کشور چه ثمره‌ای به دنبال داشته است؟ دشمن می‌خواهد ایران قوی را متوقف کند.

وی یادآور شد: تروریست وقتی دست به کشتار می‌زند و رگبار را روی همه می‌بندد، دیگر فرقی نمی‌کند آن فرد در سیستان است یا کردستان، اهل سنت است یا شیعه، باحجاب باشد یا بی‌حجاب.

حجت‌الاسلام شعبانی باید از افرادی که در حوادث اخیر سکوت کردند گلایه کرد، عده‌ای که هر وقت منافع آنها حکم می‌کند موضع می‌گیرند، گفت: آیا کودک یک ساله‌ای که در شیراز به شهادت رسید، حق بشری نداشت؟ چرا این افراد سکوت کردند؟

وی با بیان اینکه مشروعیت مسئولان ما در اجرای حدود الهی است، افزود: با جوانی که به خاطر عملکرد اشتباه برخی دچار شبهه شده و یا دغدغه آینده دارد، باید مدارا کرد. با کسی که ناامنی ایجاد می‌کند، تهدید می‌کند، مردم را اذیت می‌کند، چادر از سر بر می‌دارد، نباید مماشات شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه تجزیه کشور، خواب آشفته‌ای است که هیچگاه تعبیر نمی‌شود،  بیان داشت: دشمنان ما دلهایشان متفرق، اهدافشان متشتت و حالاتشان متغیر است.

وی با بیان اینکه نظام ما و راهی که امامین انقلاب ترسیم کردند، حق است، افزود: در طی این مسیر حق، با مشکلاتی روبرو هستیم اما راه حل مشکلات در اغتشاش و آشوب نبوده و نیست.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه به صورت ویژه از علمای اهل سنت که این اتفاق را محکوم کردند، باید تشکر کرد، متذکر شد: امروز نیاز داریم همه با وحدت از دشمنان و طراحی‌ها مراقبت کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار