وداع با شهید نخبه و مدیر جهادی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «سید فریدالدین معصومی» این شهید گرانقدرِ حادثه تروریستی حمله به زوار و خدام و نمازگزاران شاهچراغ(ع) عصر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ - 28October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «سید فریدالدین معصومی» شهید گرانقدر حادثه تروریستی حمله به زوار، خدام و نمازگزاران شاهچراغ (ع) عصر امروز ششم آبان در منزل وی برگزار شد.

شهید سید فرید‎‌الدین معصومی از شهدای مظلوم در حرم شاهچراغ علیه السلام و از نخبگان و متخصصان کشور، فارغ التحصیل از نیوزلند و مدیر جهادی سختکوش و خدمتگزار کشور در زمینه صنعت برق بود.

این دانشمند جوان و بسیجی و مدیر جهادگر و سختکوش، مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر بود که غروب چهارشنبه در بحبوحه سفر کاری به استان فارس در حال ادای نماز  و راز و نیاز در حرم مطهر شاهچراغ به آسمان پرکشید و به اجداد مطهرش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پیوست.

آنچه که در رزومه پربار و سرشار از نبوغ و نخبگی این شهید گرانقدر قمی بیشتر جلب توجه می‌کند آنجا است که نوشته شده است: خادمیار حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام. 

سید فریدالدین معصومی برای پیگیری ساخت نیروگاه 913 مگاواتی سیکل ترکیبی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به شیراز سفر کرده بود و آمده بود تا یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های تولیدی برق منطقه ویژه اقتصادی را آغاز کند که به آرزوی دیرینش یعنی شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار