فرمانده سپاه قم:

اقدامات تروریستی هیچ خللی در استحکام پولادین ملت ایجاد نخواهد کرد

سردار «موحد» با صدور پیامی گفت: اقدامات تروریستی هیچ خللی در عزم راسخ و استحکام پولادین ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 28October 2022

اقدامات تروریستی هیچ خللی در استحکام پولادین ملت ایجاد نخواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه استان قم و دبیرکل کنگره ملی شهدای استان به دنبال حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و شهادت ۱۵ تن از هموطنان بیدفاع، پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون

دشمنان قسم خورده اسلام عزیز، در جنایتی خونبار با هتک حریم مطهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) جمعی از زائران و ارادتمندان آن حریم قدسی را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

این اقدام ناجوانمردانه در ادامه‌ی طراحی‌های اخیر دشمنان ملت ایران برای سوریه‌سازی و نا‌امن‌سازی کشور و در راستای جنگ ترکیبی محور غربی، عبری و سعودی و در راس آن آمریکای جنایتکار است و باید به این مهم توجه داشت که آشوب‌ها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و حرمت شکنی‌های اخیر، امروز کار را به جایی رسانده است که دشمن با جسارت و وقاحت تمام به حرم اهل بیت (علیهم السلام) حمله و جمعی از هموطنان عزیزمان را ناجوانمردانه ترور می‌کند.

سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب (ع) این جنایت تکفیری را محکوم کرده و باعرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) و مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌ی معظم این شهداء اعلام می‌دارد:

این شرارت‌ها و اقدامات کور و کینه توزانه در به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع، نشانه عجز و ناتوانی و استیصال دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی است.

ملت بصیر و صبور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شناخت توطئه‌های پیچیده دشمنان، همیشه خنثی کننده توطئه‌ها و نقشه‌های آنان بوده‌اند و این حوادث، عزم راسخ و استحکام پولادین ملت ایران را متزلزل نخواهد کرد.

این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در چند هفته گذشته با ایجاد ناآرامی و اغتشاش زمینه‌های لازم را برای توطئه‌های دشمنان قسم خورده فراهم نمودند.

از درگاه خداوند قادر متعال برای شهدای این جنایت، علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل، مسئلت داریم و از مسؤولین قضایی و امنیتی خواستاریم عاملان این جنایت را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار