بیانیه بسیج هنرمندان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ - 28October 2022

بیانیه بسیج هنرمندان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ»

حادثه تروریستی حرم احمدبن موسی، ثمره تلاش و بی بصیرتی جمعی از افراد فریب خورده رسانه‌های معاند با مردم ایران اسلامی است. کسانی که با هدف تجزیه ایران قدرتمند خیال‌های باطل در سر دارند، و همواره می‌کوشند از احساسات پاک جوانان ایران اسلامی سو استفاده کنند.

امروز همگان دیدند که چراغ سبز نشان دادن به رسانه‌های عربی عبری و غربی معاند، چیزی جز مشاهده نا امنی و اغتشاش به همراه ندارد. اما باید گفت، آزموده را دوباره آزمودن خطاست. دشمنان باید بدانند که مردم ایران صف اینان را که دوست دار مردم ایران نبوده و نیستند ر ا از صف خود جدا کرده اند.

امروز به لطف خداوند، خون شهدای مظلوم و حمایت مردم، انقلاب اسلامی با تمام توان به پیش می‌رود و با اطاعت از فرامین رهبر دانشمند انقلاب، همواره در کنار آرمان‌های انقلاب اسلامی مانده و دشمنان را مثل گذشته رو سیاه و از میدان خارج می‌کند، امروز خون شهدای بی‌گناه و زائر حضرت احمد بن موسی (ع) سندی بر رسوایی افراد بی‌بصیرت و داعشیان خونخوار می‌باشد.

هنرمندان بسیجی استان مازندران در پی این حادثه تروریستی ضمن محکوم کردن این اقدام ذلیلانه، و عناصر لیدر و خائن به کشور و اغتشاشگران، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اعلام می‌دارند و در کف میدان آماده مقابله با دشمنان مردم و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار