مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

عملیات تروریستی شیراز، توحش پنهان دشمنان انقلاب اسلامی را نمایان ساخت

در پیام سردار مرادحاجتی آمده است: این عملیات تروریستی سندی دیگر بر جنایات و توحش دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را برای جهانیان و اهل حقیقت نمایان ساخت.
کد خبر: ۵۵۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷ - 29October 2022

عملیات تروریستی شیراز، توحش دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را نمایان ساختبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در پیامی ضمن عرض تسلیت به مردم متدین شیراز با هموطنان عزیز ابراز همدردی کرد و خواهان اشد مجازات برای برهم زدگان امنیت کشور و انتقام خون شهیدان اخیر شد.

در متن این پیام آمده است؛

اتفاق رخ داده اخیر در بارگاه منور حضرت شاهچراغ(ع) که نتیجه شکست دشمن در آشوب های اخیر بود، ندای مظلومیت و اقتدار ملتی بود که این بار از آن حرم شریف طنین انداز شد.

این عملیات تروریستی سندی دیگر بر جنایات و توحش دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را برای جهانیان و اهل حقیقت نمایان ساخت.

تجربه نشان داده است این گونه حرکات به طور قطع بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت وحشیانه و بزدلانه، به آمران و طراحان آن پاسخ درخور و بازدارنده خواهند داد.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در سرزمین جهاد و ایثار، شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) در این حمله تروریستی را به خانواده‌های این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای تمامی مجروحین این حادثه طلب عافیت و سلامتی دارم.

غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بیش از ۲۶ نفر را مجروح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار