روایت مادر و همسر دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی از حادثه تروریستی شیراز

مادر و همسر شهیدان کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، این واقعه را روایت کرد.
کد خبر: ۵۵۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 29October 2022

روایت مادر و همسر دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی از حادثه تروریستی شیرازبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، زائران حرم مطهر حضرت احمد بن‌ موسی (ع) روز چهارشنبه گذشته در شیراز هدف یک حمله تروریستی قرار گرفتند.

در این حادثه تروریستی دو تن از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد به نام شهید والا مقام «هوشنگ خوب» از اهالی شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد و فرزند دلبندش شهید «امید خوب» از فعالان فضای مجازی این استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همسر شهید «هوشنگ خوب» و مادر «امید خوب» از فعالان فضای مجازی در خصوص جزئیات این حادثه تروریستی گفت: همراه با همسر و فرزندم برای زیارت و خواندن نماز، قبل از اذان مغرب وارد صحن حرم شاهچراغ شدیم، پس از زیارت و خواندن نماز از درب صحن خارج شدم و منتظر همسر و فرزندم در حیاط حرم بودم که ناگهان با صدای مهیب گلوله درب‌های حرم بسته شد و زائران وحشت‌زده به گوشه‌ای پناه می‌بردند.

مادر شهید والامقام «امید خوب» در خصوص شهادت همسر و فرندش گفت: فردی با ورود به داخل حرم زائران را به رگبار گلوله بست که همسر و فرزند جگرگوشه‌ام را که در داخل حرم مشغول زیارت و خواندن نماز بودند، به ضرب گلوله به شهادت رساند.

مادر این شهید والا مقام در ادامه نتوانست بیش از این به گفت‌وگو بپردازد و مویه‌کنان به شهادت همسر و فرزندش که بالاترین درجه فضیلت‌ها است افتخار کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها