وصیت‌نامه شهید «حسین علی اکبری»:

انقلاب اسلامی ما یک نعمت بزرگ الهی است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسین علی اکبری» آمده است: انقلاب اسلامی ما یک نعمت بزرگ الهی است و دین زیادی به گردن ما دارد مخصوصا نسل جوان که خداوند به ما عطا کرده است و بایستی مواظب اعمال و رفتار خود باشیم و این انقلاب را تا پای جان یاری کنیم. 
کد خبر: ۵۵۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷ - 01November 2022

انقلاب اسلامی ما یک نعمت بزرگ الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«حسین علی اکبری» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و اهل شهر «درچه» است که در ادامه، زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«حسین علی اکبری» فرزند «اسماعیل» بیست تیر ۱۳۴۲ در شهر درچه به دنیا آمد و در تاریخ بیست و هشتم دی ۱۳۶۵ در عملیات غرور‌آفرین کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکش توپ به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادران و خواهران! همیشه به فکر اسلام و به فکر یاری دین خدا و رضایت خداوند باشید و گوش به فرمان قرآن و رسول خدا باشید و گوش به فرمان امام امت، این رهبر دلسوز و الهی مسلمین و محرومان باشید و او را یاری کنید و قدر انقلاب اسلامی را بدانید و مواظب باشید کفران نعمت نکنید که این انقلاب یک نعمت بزرگ الهی است و دین زیادی به گردن ما دارد مخصوصا نسل جوان که خداوند به ما عطا کرده است و بایستی مواظب اعمال و رفتار خود باشیم و این انقلاب را تا پای جان یاری کنیم. 

برادران! بدانید که شهدایی که با ایثار خونشان درخت اسلام را آبیاری کردند و باز شهدائی دیگر این درخت را آبیاری خواهند کرد. شما وارث آنها هستید و نگهدارنده این درخت هر چند که خداوند نگهدار همه هست و خود خون شهدا اثرش بس عمیق در حفظ این درخت است، ولی شما هم باشید تکلیف خود را انجام بدهید و با توکل برخدا تمام مشکلات را حل و صبر را پیشه کار خود کنید و از مسئولان تا حد امکان اطاعت کنید که تفرقه در بین شما بوجود نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار