اهدای اعضای بدن سرباز وظیفه نیروی پدافند هوایی به بیماران نیازمند

خانواده رسول فیروزی از کارکنان وظیفه گروه پدافند هوایی ارتش در خارگ اعضای بدن او را پس از تایید مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۵۵۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 29October 2022

اهدای عضو سرباز وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش/قدردانی امیر سرتیپ صباحی‌فرد از این اقدام خداپسندانهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، خانواده «رسول فیروزی» از کارکنان وظیفه گروه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره خارگ که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا کردند تا آخرین ماموریت این سرباز ارتش، نجات جان چند هموطن باشد.

بنابر این گزارش، با تأیید مرگ مغزی این جوان در بیمارستان فوق تخصصی حضرت ولی عصر (عج) فسا و رضایت خانواده فیروزی، دو کلیه و کبد وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

بر همین اساس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش پیام تسلیت و تقدیر صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا»

هرکس جان یک انسان را نجات دهد گویی جان تمام انسان‌ها را نجات داده است.

خانواده محترم «فیروزی» خبر غم‌انگیز درگذشت مرحوم سرباز وظیفه «رسول فیروزی» باعث تاثر و تاسف فراوان شد.

رزمندگان اسلام در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حریم مقدس میهن و در راه حفظ امنیتِ جان هموطنان، همواره جان برکف بوده‌اند؛ این سرباز عزیز وطن حتی پس از پایان زندگی، به چند هموطن حیات می‌بخشد و شعار ارتش فدای ملت را در عمل معنا می‌کند.

این اقدام والا و تحسین برانگیز شما در اهدای اعضا آن مرحوم نشان از روح بزرگ و عمق روحیه انسان‌دوستی شما دارد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایثارگر شما، این اقدام خداپسندانه را ارج می‌نهم و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار