حماس: جنایات رژیم صهیونیستی با گذر زمان از یاد نخواهد رفت

جنبش حماس گفت: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
کد خبر: ۵۵۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ - 29October 2022

حماس: جنایات رژیم صهیونیستی با گذر زمان از یاد نخواهد رفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: کشتار کفر قاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.

این جنبش امروز شنبه در بیانیه‌ای به مناسبت ۶۶ امین سالروز کشتار وحشیانه کفر قاسم که طی آن ۴۹ نفر از جمله ۶ زن و ۲۳ کودک به شهادت رسیدند، تاکید کرد که تاریخ سیاه و پر از جنایت دشمن صهیونیستی اعم از کشتار کفرقاسم و دیگر جنایات این رژیم تا به امروز، نقاب از چهره حقیقی این رژیم تروریست و جنایتکار برمی‌دارد.

حماس بیان کرد: امت اسلامی و عربی و نهاد‌های بین‌المللی باید در برابر این جنایات دست به دست هم داده و در تمامی عرصه‌ها برای برملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی و به شکست کشاندن تلاش‌ها جهت ادغام آن در منطقه تلاش کنند و سران جنایتکار این رژیم را در دادگاه‌های بین‌المللی مورد تعقیب و مجازات قرار دهند.

این جنبش اشاره کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین با گذر زمان از یاد نخواهد رفت و ملت فلسطین هرگز این جنایات را فراموش نمی‌کند و به مبارزه و مقاومت تا آزادسازی سرزمین خود و بازگشت به آن ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار