مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

نسل نوجوان و جوان ما، مملکت، انقلاب و رهبرشان را دوست دارند

سردار مرادحاجتی گفت: نسل نوجوان و جوان ما، مملکت، نظام، انقلاب و رهبرشان را دوست دارند و این را بارها در مناسبت های مختلف نشان دادند.
کد خبر: ۵۵۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ - 29October 2022

نسل نوجوان و جوان ما، مملکت، انقلاب و رهبرشان را دوست دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دبیرستان دخترانه صدرای اهواز و شرکت در یادواره شهدا، افلاکیان خاکی بر مراقبت همه جانبه از نسل نوجوان و جوان کشور تاکید کرد و اظهار داشت: هر وقت که در میان نسل های ما فاصله افتاد، دشمن از همین شیارها به جامعه ما ضربه زده است.

وی افزود: این شکاف ها و فاصله ها گاهی محصول مدیریت اشتباه امثال ما و مدیرانی است که درک درستی از مخاطب شناسی نسل امروز نداشتند و شاید همین غفلت ها باعث وجود چنین فضاهایی در کشور شده است.

سردار مرادحاجتی گفت: نسل نوجوان و جوان ما، مملکت، نظام، انقلاب و رهبرشان را دوست دارند و این را بارها در مناسبت های مختلف نشان دادند و نگذاشتند که دشمن از برخی کمبودها و گلایه های موجود سواستفاده کند اما آنان که کمر همت بستند تا نگذارند، میهن عزیزمان به آرامش برسد، دست بردار نیستند و پس از این که فهمیدند، ایران قوی در حوزه نظامی به اقتدار و صلابت رسیده رو به سنگر رسانه و فضای مجازی آوردند و از این طریق به جامعه ما نفوذ کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز یادآور شد: خیلی از جوانانی که طی این روزها به خیابان آمدند، فرزندان عزیز همین مملکت هستند که نیاز به محبت و توجه بیشتر دارند و ممکن است تحت تاثیر ماهواره و محتوای فضای مجازی دشمن قرار گرفته باشند اما حکایت دیگران که آشکارا و پنهان، وطن فروشی کرده و به اموال عمومی آسیب زدند را باید جدا دانست.

وی متذکر شد: دنیای غرب به دنبال ولنگاری، برهنگی و سست کردن بنیان خانواده های ما بر پایه بی حجابی است اما غیرت مردان ایرانی و حیا و عفت زنان و دختران ما اجازه نمی دهد که دشمن به اهداف پلید خود برسد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار