سخنگوی حماس:

تحمیل معادلات جدید بر دشمن/ مقاومت کرانه باختری را زیر نظر دارد

«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه مقاومت تحولات کرانه باختری را از نزدیک پیگیری می‌کند، تأکید کرد که نبرد شمشیر قدس، ملت فلسطین را متحد کرد.
کد خبر: ۵۵۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ - 29October 2022

مقاومت کرانه باختری را زیر نظر دارد/ تحمیل معادلات جدید بر دشمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سما، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهار داشت: شهر مقدس قدس اشغالی ملت فلسطین را در نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) متحد کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی حماس که با رادیو «الاقصی» مصاحبه می‌کرد، در ادامه افزود: مقاومت تحولات کرانه باختری را زیر نظر دارد و آن را پیگیری می‌کند. آنگونه که مقاومت پیشتر برای تحمیل معادله بر رژیم اشغالگر موفق عمل کرد، اکنون کرانه باختری و رزمندگان آن نیز معادلات جدیدی را بر دشمن تحمیل خواهند کرد.

القانوع ضمن تأکید بر وحدت میدانی ملت و گروه‌های فلسطینی در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: فعالیت‌هایی که در شرق نوار غزه در حال برگزاری است، در امتداد روند حمایت و پشتیبانی غزه از قدس و کرانه باختری قرار دارد.

این اظهارات سخنگوی حماس در حالی است که «ریاض المالکی» وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین هم در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات کرانه باختری از جامعه جهانی خواست به مسئولیت خود برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و توقف روند فرار تل آویو از مجازات و پاسخگویی به علت جنایت‌هایش، عمل کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار