معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

نیرو‌های روابط عمومی پیشانی و پیشران ادارات هستند

«میرزایی» گفت: امروزه نیرو‌های روابط عمومی در هر نهاد و سازمانی به عنوان پیشانی مجموعه شناخته می‌شوند و پویایی هر مجموعه به فعال بودن بخش روابط عمومی آن وابسته است.
کد خبر: ۵۵۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ - 30October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «حسین میرزایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی روابط عمومی‌های استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: همگی به این موضوع اعتقاد قلبی داریم که عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا، ایثارگران و امامین انقلاب هستیم.

وی افزود: امروزه نیرو‌های روابط عمومی در هر نهاد و سازمانی به عنوان پیشانی مجموعه شناخته می‌شوند و پویایی هر مجموعه به فعال بودن بخش روابط عمومی آن وابسته است، درحال حاضر مهم‌ترین موضوع در جامعه ایران اسلامی امیدآفرینی است در چهارمحال و بختیاری نیز امیدآفرینی یک ضرورت اساسی به شمار می‌آید که برای تحقق این موضوع روابط عمومی‌ها دارای نقشی اساسی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خبررسانی به موقع، سریع، صحیح و دقیق یکی از وظایف نیرو‌های روابط عمومی استان است که می‌تواند نقش اساسی در امیدآفرینی داشته باشد، ادامه داد: روابط عمومی‌های استان باید کار‌های بزرگی که درحال انجام است را به خوبی اطلاع‌رسانی کنند، البته این موضوع تنها مختص مرکز استان نیست بلکه اطلاع‌رسانی درخصوص اقدامات بزرگی که در شهرستان‌ها پیگیری می‌شوند نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

میرزایی عنوان کرد: نیرو‌های روابط عمومی در راستای تحقق جهاد تبیین که مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد یکی از پرچمداران اصلی به شمار می‌آیند بنابراین باید به سمت و سوی انعکاس سریع، دقیق و صحیح اخبار حرکت کنند، یکی از نکات مهمی که وجود دارد این است که برای افزایش تاثیر اقدامات انجام شده لازم است نیرو‌های روابط عمومی در خبررسانی به صورت همگرا عمل کنند.

وی اضافه کرد: باید فرهنگی در جامعه جاری شود که افراد براساس آن یکدیگر را تکریم کنند یعنی درصورتی که شخصی برای پیگیری امور به ادارات دولتی مراجعه می‌کند و یا حتی زمانی که برای انجام خرید روزانه در یک فروشگاه حاضر می‌شود با اخلاق خوش افراد در این مراکز مواجه شود، باید در این حوزه اقدامات علمی و عملی صورت بگیرد تا راهی پیدا شود که تکریم و احترام به دیگران در محیط‌‌های گوناگون مانند فروشگاه‌ها، مطب پزشکان، وسایل حمل و نقل عمومی و... به یک فرهنگ تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مدیران کل در دستگاه‌های اجرایی استان باید بخش روابط عمومی در ادارات خود را در تمامی زمینه‌ها اعم از نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات، اعتبارات و... تقویت کنند و باور داشته باشند که نیرو‌های روابط عمومی پیشانی و پیشران ادارات هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها