امام جمعه بشرویه:

جوانان نیازمند شناخت بیشتر شهدا و ایثارگران هستند

حجت‌الاسلام «زارعی» بر لزوم تبیین و بازگو کردن وقایع و خاطرات رزمندگان تأکید کرد و گفت: جوانان ما نیازمند شناخت بیشتر شهدا و ایثارگران هستند و زمانی که این مهم محقق شود قطعا انس و الفت نسل جوان با شهدا بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ - 30October 2022

جوانان نیازمند شناخت بیشتر شهدا و ایثارگران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علیرضا زارعی» امام جمعه شهرستان بشرویه امروز (یکشنبه) در سفر سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه، اظهار داشت: تعابیری که امامین انقلاب اسلامی نسب به ارزش‌های دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران و شهدا دارند بسیار پرمحتوا است که این گنجینه‌ها باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۳۲۰ جانباز و ۲۳ آزاده است و پس از دفاع مقدس همچنان روحیه انقلابی‌گری مردم حفظ شده است، بیان داشت: مردم این شهرستان در تمام عرصه‌ها تفکر انقلابی داشته و در ادای تکلیف به آرمان‌های امام و شهدا بالاترین همت را در دستور کار قرار داده‌اند.

امام جمعه شهرستان بشرویه از اجرای ویژه برنامه یکشنبه‌های شهدایی (بازدید از خانواده شهدا) در این شهرستان خبر داد و مطرح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران همان طور که در دوران دفاع مقدس بشترین نقش را داشته‌اند اکنون نیز همانطور است و در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام زارعی ایثارگران را گنجینه انقلاب اسلامی دانست و بر لزوم  تبیین و بازگو کردن وقایع و خاطرات آنان تأکید کرد و گفت: جوانان ما نیازمند شناخت بیشتر شهدا و ایثارگران هستند و زمانی که این مهم محقق شود قطعا انس و الفت نسل جوان با شهدا بیشتر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه احیای ارزش‌های دوران دفاع مقدس از ضروریات است، تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی به دشمنان ثابت شده و دشمن برای اینکه به اهداف شوم خود برسد به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

امام جمعه شهرستان بشرویه خاطرنشان کرد: برگزاری مناسبت‌ها و یاد و خاطره شهدا فرصتی ارزشمند برای ترویج و تبلیغ سیره شهدا به نسل جوان است و باید بدانیم که شهدا ما نیاز به این مراسمات ندارند بلکه این ما بازماندگان از جبهه‌های حق علیه باطل هستیم که نیازمند سیره و روش این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار