عضو شورای شهر تهران:

عاملان حادثه خونین شاهچراغ به مردم ایران معرفی شوند

سلیمانی به اقدام تروریستی داعش علیه زائران حرم احمد ابن موسی کاظم (شاهچراغ) واکنش نشان داد و گفت: بر کلیه نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی مشخص است که باید عاملان و محرکین حادثه خونین را به مردم ایران معرفی کنند.
کد خبر: ۵۵۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 30October 2022

عاملان حادثه خونین شاهچراغ به مردم ایران معرفی شوندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «نرجس سلیمانی» عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار داشت: حدود پنج سال از نابودی داعش و آن توده سرطانی می‌گذرد؛ حادثه تروریستی دلخراش در حرم شاهچراغ توسط معدود سلول باقی مانده از عمل تروریستی نیز تنها یک پرده از نمایش علیه مردم شریف ایران است.

سلیمانی ادامه داد: بر کلیه نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی مشخص است که باید عاملان و محرکین حادثه خونین را به مردم ایران معرفی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به ورود تهران به بحث تراموا گفت: بدنه اصلی حمل و نقل تهران بر محور خدمات‌رسانی اتوبوس، مترو و تاکسی است و عدم تناسب تعداد و فرسودگی آن‌ها و همچنین عدم تکمیل طرح جامع مترو یکی از مشکلات سال‌های گذشته است.

وی افزود: ستون فقرات حمل و نقل شهری کلانشهر تهران را مترو تشکیل می‌دهد و تا قبل از تکمیل آن، ورود به سایر ابزار حمل و نقل را دانش روز دنیا تأیید نمی‌کند.

سلیمانی گفت: بهترین پاسخ به حل مشکل حمل و نقل عمومی در تهران تکمیل کلیه خطوط مترو و کاهش زمان انتظار مسافر و رساندن آن به زمان ایده‌آل دو دقیقه است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها