امام جمعه اصفهان:

تأمین امنیت برای حیات و بقای یک حاکمیت مهم است

آیت‌الله «طباطبایی‌نژاد» گفت: امنیت برای حیات و بقای یک حاکمیت و کشور مهم است. امروز هرچه برای تامین امنیت کشور هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.
کد خبر: ۵۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 30October 2022

تأمین امنیت برای حیات و بقای یک حاکمیت و کشور مهم استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده امام جمعه اصفهان امروز (یکشنبه) در دیدار با سردار «منصور سعد» معاون حقوقی و بازرس ویژه سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: امروز قطعا حملات سایبری از مهمترین تهدیدات است که باید تدابیری جدی پیرامون آن داشت.

وی تاکید کرد: امنیت در هر ابعادی برای حیات و بقای یک حاکمیت و کشور مهم است، امروز هرچه برای تامین امنیت کشور هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.

امام جمعه اصفهان ابراز داشت: امروز باید پدافند غیرعامل را در ساخت و سازها و ساختمان های کشور حتی پاساژهای خرید رعایت کرد، متاسفانه اغلب پاساژ و مراکز خرید، تنها یک درب ورودی داشته و چنانچه اتفاق و خطری چون آتش سوزی رخ دهد، هیچ راه خروج دیگری برای مردم حبس شده درآتش نیست.

آیت الله طباطبایی گفت: ما باید از ظرفیت‌ها و منابع ارزشمند داخل ایران به بهترین نحو بهره ببریم، مدیریت صحیح منابع و ظرفیت‌های گردشگری ایران می‌تواند باعث رونق اقتصادی کشور شود، البته در این امر باید رعایت اصول پدافند غیرعامل مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار