فرماندار بشرویه:

دشمن به دنبال فاصله انداختن بین نسل جوان و دفاع مقدس است

«علیزاده» گفت: در اغتشاشات اخیر عمده هنجارشکنی‌ها از سوی قشر نوجوان و جوان صورت گرفت که شناخت چندانی از دفاع مقدس و عظمت و شهامت رزمندگان هم‌سن خود در دوران جنگ تحمیلی ندارند و دشمن نیز به دنبال فاصله انداختن بین نسل جوان و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۵۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 30October 2022

دشمن به دنبال گسست بین نسل جوان و دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حسن علیزاده» فرماندار شهرستان بشرویه امروز (یکشنبه) در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بشرویه، اظهار داشت: جبهه استکبار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی روی اعتقادات نسل جوان و نوجوان کار می‌کند لذا باید حواسمان را جمع کنیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و فتنه‌های پی در پی دشمنان، گفت: در اغتشاشات اخیر عمده هنجارشکنی‌ها از سوی قشر نوجوان و جوان صورت گرفت که شناخت چندانی از دفاع مقدس و عظمت و شهامت رزمندگان هم‌سن خود در دوران جنگ تحمیلی ندارند.

فرماندار شهرستان بشرویه اضافه کرد: دشمن تمام سرمایه خود را در فتنه اخیر گذاشت و تمام قانون و مقررات را زیر پا گذاشت به امید اینکه کار نظام جمهوری اسلامی تمام است اما به امید خدا نظام جمهوری اسلامی از این فتنه هم عبور می‌کند.

علیزاده با تأکید بر اینکه باید با شیوه‌های جدید و نو با نسل جوان صحبت کنیم، عنوان کرد: باید به جوانان بها دهیم و در مسئولیت‌های اجتماعی از آنان استفاده کنیم چراکه یک جوان می‌خواهد به او بها داده شود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دشمن بزرگترين ضربه را از جانب جوانان غيور و با ايمان متحمل شد، خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح و بسترسازی مناسب استعدادها و توانایی‌های جوانان را در مسیر پیشبرد اهداف متعالی نظام و پیشرفت ایران اسلامی قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها