معاون شهری پدافند غیر عامل کشور:

دشمن در اطلاع‌رسانی سیاستی دوگانه و ریاکارانه دارد

«کریمی» گفت: در جریان حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) دشمن اجازه اطلاع‌رسانی در خصوص این حادثه و شهدای آن را نداد اما در همین شبکه‌ها به انواع اقدامات و فعالیت‌های مروج خشونت از جمله ساخت انواع کوکتل مولوتف به راحتی اجازه پخش می‌دهد.
کد خبر: ۵۵۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 30October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «اسدالله کریمی»، معاون امور شهری سازمان پدافند غیر عامل کشور، امروز هشتم آبان در آیین نکوداشت روز ملی پدافند غیرعامل در شیراز با اشاره به سیاست دوگانه غرب در برخورد با مسائل مختلف اظهار داشت: در جریان حادثه  تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که موجب شهادت ۱۳ تن از هموطنانمان شد دشمن اجازه اطلاع‌رسانی در خصوص این حادثه و شهدای آن را نداد اما در همین شبکه‌ها به انواع اقدامات و فعالیت‌های مروج خشونت از جمله ساخت انواع کوکتل مولوتف به راحتی اجازه پخش می‌دهد.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: دشمن به دنبال این است که با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افکار، اندیشه‌ها و باور‌های مردم را به مسیر مورد نظر، هدایت و راهبری کند.

اسدالله کریمی خاطرنشان کرد: این تناقض در زمان شهادت سردار سلیمانی نیز اثبات شد و شبکه‌های اجتماعی خارجی در زمان شهادت سردار سلیمانی به مردم اجازه نمی‌دادند که دلنوشته‌ها، تصاویر و مطالب خود را منتشر کنند و به اشتراک بگذارند به این بهانه که این مطالب و تصاویر ترویج خشونت است، اما در مقابل می‌بینیم که به شکل گسترده اغتشاشات و خشونتهایی که به نام اعتراضات انجام می‌شود را پوشش می‌دهند.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: مدیریت افکار عمومی و مدیریت در فضای تهدیدات مردمی از جمله فضا‌هایی است که باید روی آن کار شود و این بیانگر قدرت رسانه و شبکه‌های اجتماعی است که نمی‌توان منکر آن شد.

به گزارش دفاع‌پرس از سال ۹۰ و با تأیید و تاکید رهبر معظم انقلاب ۸ آبان در تقویم ملی کشورمان به عنوان روز پدافند غیرعامل ثبت و شعار امسال پدافند غیرعامل «برای مردم، پدافند دانش‌بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها و تدارم کارکردها» انتخاب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار