وصیت‌نامه شهید «سعید بارباز»:

رهرو راه شهیدان تحت ولایت فقیه باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «بارباز» آمده است: رهرو راه شهیدان تحت ولایت فقیه باشید. جبهه ها را خالی نگذارید كه اسلام به شما نیازمند است.
کد خبر: ۵۵۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۴ - 03November 2022

رهرو راه شهیدان تحت ولایت فقیه باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سعید بارباز» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که در ادامه، زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را می‌خوانید:

زندگی‌نامه شهید

«سعید بارباز» فرزند «رضا» هفدهمین روز آذر ۱۳۳۶ در شهر اصفهان به دنیا آمد و در عملیات والفجر۱ در حال خنثی كردن مین در منطقه طلائیه مجروح شد و پس از یك هفته بستری شدن در بیمارستان در تاریخ بیست و یکم فروردین ۱۳۶۲ به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادرانم! اكنون كه از میان شما رفته ام، انتظار دارم كه رهرو راه شهیدان تحت ولایت فقیه باشید. جبهه ها را خالی نگذارید كه اسلام به شما نیازمند است.

خواهران! شما نیز در زندگی سعی کنید سیرت و صورت خویش را به سان فاطمه زهـرا (س) كنید و او را الگو و راهبر خود قرار دهید و حجابتان را حفظ كنید كه حجاب خروشی عظیم علیه شیطان فساد است. قرآن بخوانید، نیكی به  والدین را فراموش نكنید و خود را آراسته به اخلاق اسلامی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار