معاون سیاسی فرماندار مراغه:

ترویج بی‌عفتی در جامعه مهم‌ترین نقشه استکبار است

«مینویی» گفت: ایجاد تزلزل در بنیان خانواده‌ها با استفاده از رواج بی‌عفتی بین بانوان جامعه و ترویج بی‌بند و باری در قالب نقشه آندلسی مهم‌ترین نقشه نظام استکباری در حال حاضر است.
کد خبر: ۵۵۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 31October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «مرتضی مینویی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مراغه، امروز (دوشنبه) در همایش فصلی روحانیون عقیدتی‌سیاسی‌های آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای مقابله با قدرت روزافزون نظام اسلامی اظهار داشت: ایجاد تزلزل در بنیان خانواده‌ها با استفاده از رواج بی‌عفتی بین بانوان جامعه و ترویج بی‌بند و باری در قالب نقشه آندلسی مهم‌ترین نقشه نظام استکباری در حال حاضر است.

وی با بیان اینکه در قرن گذشته میلادی شاهد جنگ‌های متعدد و جان باختن میلیون‌ها انسان در سراسر جهان بودیم، گفت: از این رو در شرایط کنونی باید قدرت و توان نظامی خود را افزایش دهیم.

«مینویی» افزود: هم‌اکنون با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت دانشمندان و جوانان، ایران اسلامی از نظر صنایع نظامی در دنیا از قدرت‌های بلامنازع در زمینه موشکی و پهبادی بوده و توانسته‌ایم تجهیزات دفاعی را بومی‌سازی کرده و در این زمینه خودکفا باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مراغه تاکید کرد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، هرگونه تغییرات در مرزهای ایران اسلامی غیرقابل قبول بوده و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تمام قدرت از کیان ملی دفاع و حراست خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار