فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بسیج در تقویت اعتماد به نفس ملی و خودباوری جوانان نقش مهمی دارد

سردار کریمی گفت: بسیج در تقویت اعتماد به نفس ملی و رساندن جوانان به خودباوری بسیار نقش مهمی داشته و در عرصه‌های مختلف با خط شکنی نشان داده هیچ مانعی برای پیشرفت وجود ندارد.
کد خبر: ۵۵۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ - 31October 2022

بسیج در تقویت اعتماد به نفس ملی و خودباوری جوانان نقش مهمی دارد/ضرورت مهم توانمندسازی دانش آموزان با جهاد تبیینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز(دوشنبه) در جمع دانش آموزان اراکی اظهار داشت: دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران در همه راهبردهای خود شکست خورده و به برکت تفکر دینی و انقلابی و هدایت های ولایت فقیه و مردم با بصیرت، تهدیدات دشمنان به فرصت های بزرگ تبدیل شده و حتی دشمنان در عرصه تحریم ها و جنگ اقتصادی زمین گیر شده اند.

وی با بیان اینکه مانع تراشی برای ایران قوی مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی است، گفت: دشمن از اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی و توانایی و خودکفایی کشور در عرصه های مختلف به شدت عصبانی است و امروز وظیفه داریم دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را برای نسل جدید جامعه تبیین کنیم تا پشت پرده توطئه های دشمنان را متوجه باشند.

سردار کریمی تأکید کرد: دشمنان در جنگ شناختی به دنبال یاس و نا امیدی نوجوانان و جوانان ایران اسلامی هستند و با امپراطوری دروغ رسانه ای خود مي خواهند نسل جدید جامعه را از حرکت به سمت پیشرفت ها متوقف سازند و لذا با جهاد تبیین باید این نسل آینده ساز را از اهداف شوم دشمنان آگاه کرد.

وی افزود: امروز به برکت حضور دانش آموزان با انگیزه و با نشاط بسیجی در کشور شاهد حضور هدفمند نوجوانان در سایر عرصه ها هستیم و به فضل الهی و حضور نوجوانان، بسیج قله های بلند را طی می کند و مرزهای جدید را فتح خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیج در تقویت اعتماد به نفس ملی و رساندن جوانان به خودباوری بسیار نقش مهمی داشته، گفت: بسیج در عرصه های مختلف با خط شکنی نشان داده هیچ مانعی برای پیشرفت وجود ندارد.

وی با اشاره به رسالت های دانش آموزان بسیجی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بسیج دانش آموزی الگوسازی در جامعه است و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی امروز الگوهای زیادی در جمع نوجوانان داریم که رتبه های برتر علمی دارند و در کنار آن در فعالیت های جهادی و فرهنگی پیشتاز هستند و اینها باید به جامعه معرفی شوند.

سردار کریمی افزود: توانمند سازی یکی دیگر از اهداف بسیج دانش آموزی است و این باید هم با جهاد علمی و هم با جهاد تبیین انجام شود و دانش آموزان در عرصه های مختلف توانمند شوند و حاصل این اقدام باید رسیدن به باور مامی توانیم باشد.

وی یکی دیگر از رسالت های مهم بسیج دانش آموزی را گفتمان سازی خواند و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین منشور برای تحقق بیانیه گام دوم است و نوجوانان و جوانان در این راستا نقش کلیدی دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: ترویج، تقویت و نهادینه سازی گفتمان انقلاب و اندیشه های امام و مقام معظم رهبری در مدارس یک ضرورت مهم است و تجربه ۴۳ ساله گذشته نشان داده هرکجا پایبند به بیانات امام و رهبری بودیم موفقیت حاصل شده و هرکجا دوری کردیم دچار عقب ماندگی شدیم و بخشی از عقب ماندگی های امروز نیز نتیجه همین است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه جامعه نخبگانی کشور از اهداف دشمنان و نقشه های شوم آنها آگاه هستند و حضور دلگرم کننده و امیدآفرین دانش آموزان و دانشجویان در فعالیت های علمی و فرهنگی نشان از پويايي و حرکت شتابنده جوانان و نوجوانان برای پیشرفت کشور دارد.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها