فرماندار کوهبنان:

جوانان و نوجوانان دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وارد میدان شدند

«توکلی» گفت: جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وارد میدان شدند و با تمام وحود در برابر دشمنان مقاومت کردند.
کد خبر: ۵۵۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ - 31October 2022

یادواره شهدای دانش آموز کوهبنان برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، هفدهمین یادواره ۶۰ شهید دانش آموز شهرستان کوهبنان از توابع استان کرمان عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، رئیس ادارات بنیاد شهید، آموزش و پرورش، رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسئول بسیج دانش آموزی، رئیس دفتر امام جمعه، جمعی از مدیران ادارات، خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران و جمعی از دانش آموزان  در سالن نماز خانه دبیرستان شهید باهنر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «مجید توکلی» فرماندار کوهبنان اظهار داشت: با تمام وجود حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم می‌کنیم کسانی که ناجونمردانه خون تعدادی افراد بیگانه خصوصا سه شهید دانش آموز را بر زمین ریختند.

او خاطر نشان کرد: شهیدان در وصیت نامه خود بر دفاع از ولایت و رهبری، رعایت حجاب و عفاف، حفظ وحدت و همدلی تاکید کردند.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: دشمنان و بدخواهان بدانند، چون روح شهادت، ایثارگری و شهامت شهیدان و ایثارگران برجامعه ساری و جاری است هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

او یادآور شد: جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وارد میدان شدند و با تمام وحود در برابر دشمنان مقاومت کردند.

توکلی بیان داشت: امروز هم ما در جنگ با دشمنان قرار داریم لذا همگان باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مد نظر قرار دهند.

او خطاب به دانش آموزان گفت؛ اگر می‌خواهید راه شهیدان را ادامه بدهید تابع ولایت باشید: خوب درس بخوانید، به نماز اول وقت اهمیت بدهید، و به خوبی از فضای مجازی بهره ببرید.

توکلی از دانش آموزان خواست کرد: آرزوی شهادت داشته باشند اگر به این به این آرزو نرسند و در بستر هم به دیدار خدا بروند ثواب شهادت خواهند داشت.

فرماندار کوهبنان افزود: برای ارتقای سطح علم و دانش دانش آموزان کوهبنانی و آمادگی آنان برای کنکور سراسری در صدد هستیم که از وجود مشاورین برجسته بهره ببریم که انشاالله اولین جلسه برای دانش آموزان پایه دوازدهم در هفته جاری برگزار می‌شود.

این مراسم با روایت گری، مداحی و پخش کلیپ همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار