مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد؛

اجرای طرح «۱۰ شهر، ۱۰ ویژه برنامه» در مازندران/ جشنواره استعدادیابی برگزار می‌شود

«جوادی» از اجرای طرح «۱۰ شهر، ۱۰ ویژه برنامه» در راستای فعالیت‌های فرهنگی هنری در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ - 31October 2022

اجرای طرح «۱۰ شهر، ۱۰ ویژه برنامه» در مازندران/ جشنواره استعدادیابی برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که با حضور «یاسر احمدوند» معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش بهزیستی برگزار شد، با بیان اینکه خروجی فعالیت‌های فرهنگی هنری استان باید در جامعه مشاهده شود، اظهار داشت: طرح ۱۰ شهر ۱۰ ویژه برنامه در راستای تحقق این مهم در دست اجراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به نامگذاری ۱۴ آبان بعنوان روز مازندران در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها با قدرت در بحث بزرگداشت این مناسبت تقویمی ورود کنند. کم‌کاری در این بخش قابل قبول نیست.

وی از تدوین تقویم اجرایی بزرگداشت روز مازندران خبر داد و گفت: به دنبال تغییر روند جلسات شورای فرهنگ عمومی استان هستیم.

جوادی با بیان اینکه مدرسه‌ای در استان معرفی خواهد شد که تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی مازندران به ریاست آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در این مدرسه نمونه پای صحبت‌های دانش آموزان خواهند نشست، عنوان کرد: روش‌ها در برخی از نشست جوابگوی ذائقه جامعه امروزی نیست.

وی با بیان اینکه همچنین یک جلسه در دانشگاهی از میان دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد، گفت: تلاش داریم ظرفیت‌های سایر اعضای این شورا در اختیار حوزه فرهنگ و هنر درآید.

جوادی از برگزاری جشنواره استعدادیابی ویژه مازندرانی‌ها خبر داد و بیان کرد: فرهگ بومی نیز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار