معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

حال دو تن از مجروحان حادثه شاهچراغ همچنان وخیم است

«شریفی» گفت: از ۲۶ مصدوم بستری شده در مراکز درمانی شیراز، 17 مصدوم مرخص شده و ۹ مجروح از جمله آرتین در بیمارستان‌های شهید رجایی شیراز، مسلمین، نمازی و شهید فقیهی همچنان تحت درمان و معالجه هستند که حال دو تن از آنها وخیم است.
کد خبر: ۵۵۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴ - 31October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز نهم آبان در تشریح آخرین وضعیت مصدمان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) اظهار داشت: از 26 مصدوم بستری شده در مراکز درمانی شیراز، 17 مصدوم مرخص شده و 9 مجروح از جمله آرتین در بیمارستان‌های شهید رجایی شیراز، مسلمین، نمازی و شهید فقیهی همچنان تحت درمان و معالجه هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: از میان این 9 مجروح حادثه حرم شاهچراغ (ع) 4 نفر همچنان در بخش‌مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند که حال دو مجروح همچنان وخیم و نگران‌کننده تر است.

مهرداد شریفی از انتقال یکی از بیماران برای عمل جراحی و درمان پیشرفته به بیمارستان شهید فقیهی شیراز خبر داد و افزود:  هیچ بیمار و مجروح بی‌هویتی در مراکز درمانی شیراز وجود ندارد و همه مجروحان شناسایی شده و خانواده‌های آن‌ها بر بالین آنها حضور دارند.

شریفی در پایان گفت: اساتید دانشگاه در رشته‌های تخصصی مختلف را حاضر کردیم تا بهترین درمان را برای مجروحان داشته باشیم و نیروهای تخصصی عملهای متعددی بر روی بیماران انجام دادند و امیدواریم روزهای آینده  وضع مجروحان بهبود یابد و به آغوش خانواده‌های خود بشتابند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص آخرین وضعیت آرتین سرایداران کودکی که به نماد مظلومیت این حادثه تروریستی تبدیل شده نیز گفت: عمل جراحی اولیه بر روی دست آسیب دیده آرتین انجام شد و 2 هفته آینده عمل جراحی تکمیلی بر روی دست وی انجام خواهد شد.

در حادثه تروریستی چهارم آبان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) 13 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار