با حضور آحاد مردم؛

یادواره شهدای شاهچراغ در شهرستان هیدج برگزار شد

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان،یادواره شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت در شهرستان هیدج برگزار شود.
کد خبر: ۵۵۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ - 31October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، یادواره شهدای شاهچراغ حرم احمد بن موسی(ع) و شهدای امنیت در شهرستان هیدج بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان هیدج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بوده و حاج «علیرضا بیگدلی» به مدیحه سرایی در این مراسم پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن همواره در تلاش برای تضعیف ایران اسلامی بوده است، اظهار کرد: در چهل ساله پس از انقلاب اسلامی همواره دشمن از راه‌های مختلف از جمله جنگ و ایجاد تنش در جامعه سعی در ضعیف کردن ایران داشته است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی با اشاره به اینکه در همه این سال‌ها مردم با اتحاد و پیروی از رهبر انقلاب اسلامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داد دشمن از ناآرامی در ایران خرسند است و باید مردم آگاهانه مسیر خود را از دشمنان جدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار