تشییع و خاکسپاری ۲ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در بهمئی

پیکرهای دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، در شهرستان بهمئی تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۵۵۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 31October 2022

تشییع و خاکسپاری ۲ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در بهمئیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، پیکرهای شهیدان «هوشنگ خوب» و «امید خوب» از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ امروز با حضور حماسی مردم شهرستان بهمئی در این شهرستان تشییع و خاکسپاری شد.

«سید علی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه جایگاه این دو شهید مظلوم، بی دفاع و بی‌گناه در نزد خداوند جایگاه والایی است‌، اظهار داشت: در دنیای کفر، عناد و شرک کنونی، پرستش خداوند برای گروه‌های شیطان پرست جرم است و آنها تلاش می‌کنند ابتدا اسلام و بعد مردم ایران را از بین ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهادت در میان ملتی که پیرو اهل بیت (ع) هستند نهادینه شده است، ائمه اطهار در راه دین جان دادند اما تسلیم نشدند و آزادگی را ترویج دادند.

احمدزاده با بیان اینکه آزادگی ولنگاری نیست، گفت: آزادی، در مسیر الهی، ترقی و پیشرفت و انسانیت قرار گرفتن است و این دو شهید والامقام این‌گونه بودند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب توحیدی در مسیر خداوند و یک تحول منحصر به فردی در تاریخ بشریت پس از انقلاب پیامبر (ص) است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جبهه کفر درصدد از بین بردن اسلام و توقف پیشرفت‌های ایران اسلامی است و وقتی دیدند نقشه‌های آنها شکست خورده کشتار مردم بی‌گناه را در دستور کار قرار دادند تا در راه پیشرفت ایران مانع ایجاد کنند اما بدانند مسیر رشد و توسعه ایران مسدودشدنی نیست و کشور به مسیر علم، ترقی و پیشرفتی که آغاز کرده ادامه می‌دهد.

 احمدزاده با بیان اینکه  کشور مشکلات اقتصادی زیادی دارد، گفت: ما ملت ایران در کنار هم این مشکلات را حل خواهیم کرد اما با این کارها تسلیم دشمن نمی‌شویم آنها هم بدانند که به جایی نمی‌رسند.

وی با اشاره به اینکه مسیر جمهوری اسلامی برای توسعه و پیشرفت، مسیر پر مخاطره‌ای است، متذکر شد: همین مسیر پر مخاطره را ادامه می‌دهیم اما هرگز تن به ذلتی که آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی برای ما ترسیم کرده نخواهیم داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم  یاسوج، گچساران و باشت، بهبهان، کهگیلویه و ایل بزرگ بهمئی در مراسم تشییع و خاکسپاری «شهیدان خوب» حماسه آفریدند و این حضور مردم در تاریخ استان خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار