دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان:

پدافند فرهنگی نیاز امروز جامعه است

صرامی با اشاره به این که پدافند فرهنگی نیاز امروز جامعه است، گفت: در راستای روشنگری و بصیرت افزایی دانشجویان در چند روز گذشته شاهد نشست‌های صمیمی و چالشی اساتید درس دفاع مقدس با دانشجویان دانشگاه‌های خوزستان بودیم.
کد خبر: ۵۵۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ - 01November 2022

پدافند فرهنگی نیاز امروز جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز با رویکرد روشنگری و بصیرت افزایی دانشجویان و نشست‌های پرسش و پاسخ و رفع ابهامات و شبهات آنان در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با اشاره به اینکه پدافند فرهنگی نیاز امروز جامعه است، اظهار داشت: در راستای روشنگری و بصیرت افزایی دانشجویان در چند روز گذشته شاهد نشست‌های صمیمی و چالشی اساتید درس دفاع مقدس با دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بودیم.

وی افزود: در این نشست‌ها، جامعه دانشجویی مطالبات، ابهامات و پرسش‌های خود را بی واسطه مطرح کردند و اساتید درس دفاع مقدس که همگی از پیشکسوتان ایثار و جهاد و از متولیان عرصه فرهنگی استان نیز هستند با سعه صدر پاسخگوی دانشجویان عزیز بودند.

صرامی گفت: فضای موجود جامعه ایجاد می‌کند که ما بتوانیم این گونه نشست‌ها را تقویت کنیم و اجازه ندهیم که دشمن با امپراطوری رسانه‌ای‌اش از این فاصله‌ها سواستفاده کند و بر افکار عمومی و تفکر پاک جوانان ما تاثیر بگذارد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: خروجی این نشست‌ها چنان مطلوب بود که اکثر دانشجویان خواهان تکرار برگزاری این گونه نشست های شفاف و بی واسطه با اساتید و مسئولین شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار