رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

تسخیر لانه جاسوسی قدم بزرگ انقلاب بود

چمران با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: تسخیر لانه جاسوسی قدم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۵۵۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 01November 2022

تسخیر لانه جاسوسی قدم بزرگ انقلاب بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رییس شورای شهر پایتخت در جریان برگزاری یکصد و دومین جلسه صحن علنی نیز با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی بخصوص سالگرد شهادت ایت‌الله قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب که در سال ۱۳۵۸ بدست منافقین کوردل ترور شد را گرامی می داریم.

چمران در ادامه با گرامیداشت ۱۳ آبان به‌عنوان روز دانش آموز عنوان کرد: این روز موضوعات مهمی همچون تبعید امام از ایران به ترکیه و پس از آن هجرت وی به نجف اشرف در سال ۱۳۴۳ بود که ریشه آن از اتفاقات سال ۴۲ نشات گرفت.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه روز تسخیر لانه جاسوسی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، اعلام کرد: تسخیر لانه جاسوسی قدم بزرگی بود در افشا کردن جاسوسی های دولت امریکا از کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان ادامه داشت.

وی در پایان اضافه کرد: با تسخیر لانه جاسوسی اسرار پنهان جاسوسی غرب علیه ایران و انقلاب اسلامی طی اقدام بزرگی که توسط جوانان دانشجوی انقلابی صورت گرفت فاش شد و به سمع عموم مردم رسید و ثابت شد که این سفارتخانه جاسوسخانه امریکا بوده هرچند عوامل جاسوسی این کشور متخاصم همچنان فعال و به دنبال جاسوسی ها علیه کشور هستند که این ذات و خاصیت استکبار جهانی است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار