معاون سیاسی و امنیتی فرماندار مراغه:

راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ قاطعانه به زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود

«مینویی» گفت: ۱۳ آبان امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم شهیدپرور و مسئولان برگزار خواهد شد تا بار دیگر پاسخ قاطعانه به زیاده‌خواهی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۵۵۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 01November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «مرتضی مینویی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مراغه امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان در مراغه اظهار داشت: ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بوده و واقعه‌ای پرافتخار برای ملت ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: این روز نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم شهیدپرور و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد تا بار دیگر پاسخ قاطعانه به زیاده‌خواهی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مراغه با بیان اینکه دشمنان با برنامه‌ریزی از طریق راه‌های مختلف به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: حضور با بصیرت، آگاهانه و ارزشمندانه مردم در این روز می‌تواند تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر ‌آب کند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با تقوای الهی، وحدت، یکپارچگی و با تکیه بر رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب پاسخی قاطع به زیاده‌خواهی‌های نظام استکباری و ایادی آن خواهند داد.

«مینویی» با تاکید بر بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر این رویداد ملی اضافه کرد: اطلاع‌‌رسانی محیطی و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای تبیین اهمیت و اهداف راهپیمایی ۱۳ آبان موضوعی است که امسال انتظار داریم از سوی دستگاه‌های متولی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مراغه گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان این شهرستان ساعت ۱۰ روز جمعه، از میدان طلوع فجر آغاز و در میدان مصلی به پایان خواهد رسید. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فرماندار ویژه شهرستان مراغه در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار