نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

شکست دسیسه اتاق فکر‌های آمریکا علیه ایران/ تحریم‌های جدید بی‌اثر است

علیزاده گفت: اتاق‌های فکر و قرارگاه‌های عملیاتی آمریکا با کمک رژیم نامشروع اشغالگر قدس، همپیمانان غربی و منطقه‌ای آن‌ها ماه‌ها تلاش کردند زمینه تنش در کشورمان را فراهم کنند، اما دسیسه آن‌ها با بصیرت مردم ایران طی چند روز خنثی شد.
کد خبر: ۵۵۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ - 01November 2022

شکست دسیسه اتاق فکر کاخ سفید علیه ایران/ تحریم‌های جدید بی‌اثر است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی علیزاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به ادامه حمایت آمریکا از اغتشاشات رخ داده در کشورمان و تحریم ۱۳ فرد و ۳ نهاد دیگر، اظهار داشت: ایالات متحده همانند غریقی است که دست و پا می‌زند تا شاید بتواند خودش را نجات دهد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق‌های فکر و قرارگاه‌های عملیاتی آمریکا با کمک رژیم نامشروع اشغالگر قدس، همپیمانان غربی و منطقه‌ای آن‌ها ماه‌ها تلاش کردند زمینه تنش در کشورمان را فراهم کنند، اما دسیسه آن‌ها با بصیرت مردم ایران طی چند روز خنثی شد.

وی ادامه داد: بنابراین مقامات کاخ سفید تلاش می‌کنند از طرح موضع گیری رسانه‌ای و سیاسی آبرویی برای خودشان دست و پا کنند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بازه زمانی ۱۰ ساله از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ برای مقابله با کشورمان تعیین کرده بودند که این برنامه آن‌ها عملیاتی نشد، افزود: بنابراین می‌توان اذعان کرد تحریم‌های اخیر موضوع جدیدی نیست، زیرا در زمان ترامپ نیز شدیدترین تحریم‌ها اعمال شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک سیاست ضدایرانی حمایت از اغتشاشات ادامه خواهد داشت، اما سیاستمداران کاخ سفید بدانند راه بجایی نخواهند برد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها