مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

هنرمندان باید روحیه نشاط و خودباوری را در جامعه افزایش دهند

«جابری انصاری» با بیان اینکه دشمن درصدد مایوس کردن مردم و تزریق روحیه یاس و ناامیدی در جامعه است؛ گفت: هنرمند اصیل انقلابی باید روحیه نشاط، امید و خودباوری را در جامعه افزایش دهند.
کد خبر: ۵۵۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 01November 2022

هنرمندان باید روحیه نشاط ، امید و خودباوری را به جامعه هدیه دهند«سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز با اشاره به رسالت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در امید آفرینی در جامعه، اظهارداشت: دشمنان درصدد کوچک جلوه دادن دست آوردهای انقلاب اسلامی و مایوس کردن مردم هستند و این وظیفه جامعه هنری کشور است که با هنر خود جامعه شاداب و پویا نگاه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از حداکثر ظرفیت خود در جهت ناامید کردن مردم استفاده می‌کنند افزود:  اصحاب فرهنگ و هنر باید به وظیفه تاریخی خود در امیدآفرینی در جامعه عمل کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در ناامید کردن مردمادامه داد: امروز دشمن با ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای درصد تخریب روحیه مردم است و به همین سبب اهالی فرهنگ و هنر باید با بصیرت و اهتمامی خاص ضمن مقابله با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان، پیشرفت‌ها و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی را بازتاب دهند.

جابری انصاری در ادامه با اشاره به اهتمام هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان البرز در حمایت از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی عنوان کرد: هنرمندان استان البرز همواره پشتیبان نظام ، کشور و ولایت بوده اند و این بستر بیش از هر زمان دیگری جهت تولید آثار فاخر انقلابی برای آنها فراهم است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از هیچ حمایتی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

وی با تاکید بر آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بر حمایت از طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری با موضوع بازتاب پیشرفت‌ها و دست آوردهای جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر می‌توانند نقش مهمی در مقابله با جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان به عهده داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها