استاندار سمنان:

امنیت امروز مدیون جانفشانی شهداست

«هاشمی» گفت: امنیت امروز مدیون جانفشانی شهدا و همدلی و اتحاد دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی است و همه ما با انجام کار جهادی و داشتن روحیه بسیجی باید در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم گام برداریم.
کد خبر: ۵۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 01November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان ‌امروز (سه‌شنبه) در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان ‌که سالن شهید سلیمانی استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به تلاش‌های خالصانه و دلسوزانه مسئولان در راستای بهبود وضعیت عمومی و رفع معضلات استان اظهار داشت: امید که همه ما با انجام کار جهادی و داشتن روحیه بسیجی بتوانیم در راستای گره گشایی از مشکلات مردم گام برداریم.

استاندار سمنان با اشاره به در پیش بودن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت؛ ۱۳ آبان، یکی مناسبت‌های مهم ایران اسلامی است و بی تردید رخداد انجام شده در این مناسبت، یکی از مهمترین رویداد‌های تاریخ ایران اسلامی می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از حضور موثر و آگاهانه مردم در عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی کشور گفت: مردم استان با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه هفته گذشته، بذر یاس و نا امیدی را بر دل دشمنان نشاندند.

هاشمی با تاکید بر اینکه تلاش تمامی مسئولان استان، وظیفه‌ی ما در قبال ایجاد رضایت مندی در اقشار مختلف مردم است، بیان کرد: ما قدردان بصیرت، آگاهی و هوشیاری مردم استان سمنان می‌باشیم.

این مسئول امنیت امروز استان را مدیون جانفشانی شهدا و همدلی و اتحاد دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و گفت: سپاه پاسداران استان، تلاش قابل توجهی را در احیای واحد‌های صد درصد راکد به انجام رساند که از تلاش این عزیزان قدردانی و تشکر می‌کنم.

استاندار سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ۲۸ آبان‌ سال جاری خواستار همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌ها با مجریان این رزمایش شد و عنوان کرد: تمام ادارات کل استان، لیست پروژه‌های مصوب خود در راستای محرومیت زدایی را به سپاه استان ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار