جانشین سپاه بابل:

دشمنان از تفکر انقلابی ملت ایران هراس دارند

«حسنعلی‌زاده» گفت: امروز دشمنان از تفکر انقلابی ملت ایران و دانش آموزان هراس دارند.
کد خبر: ۵۵۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ - 01November 2022

دشمنان از تفکر انقلابی ملت ایران هراس دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسنعلی‌زاده» جانشین سپاه شهرستان بابل امروز در آئین عطرافشانی گلزار شهدای گله‌محله بابل اظهار داشت: مهمترین وظیفه دانش‌آموزان پاسداشت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در کنار تحصیل و مهارت آموزی است.

وی افزود: بصیرت و تلاشی که شهدا برای انقلاب و کشور داشته‌اند موجب ایجاد تحول و تحقق در بسیاری از مسائل معنوی و ارزشی شده که دنیا به سمت و سویی به خود گرفته که خواستگاه اصلی فلسفه وجودی بشر ایجاد شده است.

این مسئول ادامه داد: هر کسی که برای این کشور زحمت می‌کشد یک بسیجی است، بسیجی بودن به تفکر و الگو گیری از شهداست، شماها در آینده بایستی با فکر و عقل خودتان جلوی دشمنان بایستید.

جانشین سپاه بابل اضافه کرد: بچه‌های همین کشور چند سال گذشته موشک ساختند و امروز دشمنان ما از فکر شما و پیشینیان شما می‌ترسند که پیشرفت شما برایشان دردسر شود.

حسنعلی‌زاده بیان داشت: دانش آموزان بسیجی به عنوان اینکه در آینده تمامی امورات و برنامه‌ریزی کشور را در دست خواهند گرفت باید به چنین موضوعاتی توجه داشته باشند که توکل و توجه به خداوند متعال موجب پیروزی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار