در قطعنامه ستاد تشکل‌های شاهد و ایثارگر مطرح شد؛

پادویی آلمان برای صهیونیسم جهانی جهت ایجاد فتنه و آشوب در ایران

در قطعنامه ستاد تشکل‌های شاهد و ایثارگر در محکومیت رفتار مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر آمده است: روسیاهی و ننگ ابدی برای کسانی است که زمینه‌ساز اقدامات مداخله‌جویانی همچون کشور آلمان در مأموریت نیابتی، سرسپرده آمریکا، انگلیس و و رژیم خبیث صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۵۵۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ - 01November 2022

روسیاهی برای کسانی است که زمینه‌ساز اقدامات مداخله‌جویانه هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در مراسم تجمع جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران که صبح امروز (سه‌شنبه) مقابل سفارت آلمان در اعتراض به عملکرد و رفتار مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر برگزار شد، قطعنامه پایانی این تجمع توسط یکی از جانبازان قرائت شد.

متن قطعنامه به شرح زیر است:

«قطعنامه اجتماع بزرگ ایثارگران علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (علیهم‌السلام) شاهچراغ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خدا می‌خواست که صدق سخنان حق را ثابت گرداند و از بیخ و بن ریشه‌های کافران را برکند تا حق را محقق کنئد و باطل را محو و نابود سازد هرچند مجرمان و کافران را خوش نیاید.

این روز‌ها ایران اسلامی شاهد دشمنی‌های استکبار بین‌الملل به سرکردگی صهیونیست جهانی و پادویی آمریکا و انگلیس در داخل و خارج از کشور نسبت به مردم بیدار و همیشه در صجنه می‌باشد.

روسیاهی و ننگ ابدی برای کسانی است که زمینه‌ساز اقدامات مداخله‌جویانی همچون کشور آلمان در مأموریت نیابتی، سرسپرده آمریکا، انگلیس و و رژیم خبیث صهیونیستی می‌باشند. صدور پیام انقلاب اسلامی با پیشرفت‌های شگفت‌انگیز و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها و اقتدار ایران اسلامی موجب شده که کفر و الحاد دست اتفاق علیه مردم غیور و مبارز خستگی‌ناپذیر به هم دهند و به زعم خود جنگ احزاب دیگری را رقم بزنند؛ لذا ما ایثارگران امروز گرد هم آمده‌ایم تا پرچم برافراشته آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) و شهدای معزز در میثاقی مجدد به اهتزاز درآوردیم و موافقت خود را در پایان هر بند با ندای «الله اکبر – خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم.

۱. ما وحدت و انسجام ملی خود را ذیل مکتب امامین انقلاب، منافع ملی و منشور گام دوم مقام معظم رهبری و فرهنگ ایثار وشهادت تعریف می‌نماییم.

۲. ما در این مکان برای محکوم کردن بانیان آشوب و عملیات تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (علیهم‌السلام) شاهچراغ اجتماع نموده ایم تا مثلث عبری – غربی – عربی در مأموریت نیابتی به آلمان را رسوا نماییم.

۳. ما تردید نداریم آنانی که طی هفته‌های اخیر با تحریکات خود زمینه‌ساز و مشوق آشوبگران شدند، دستانشان در خون شهدای واقعه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ شیراز آغشته بوده ملت ایران هرگز آن‌ها را نخواهد بخشید 

۴. ما با احترام به ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان واکنش اعتراض‌آمیز مردم اروپا به‌ویژه آلمان را علیه سیاست‌های مخرب و مداخله‌جویانه دولت‌هایشان را خواستاریم.

۵. ما انقلاب اسلامی را مهد شکووفایی استعداد‌ها و رسیدن به قله‌های بلند علم و تربیت بالنده دانشجویان، دانش‌آموزان و نخبگان دانسته و هرگونه رفتاری که مانع پیشرفت این عزیزان گردد را محکوم می‌نماییم.

۶. ما با تمام وجود، مقام و جایگاه زن را درخانواده و جامعه در عرصه‌های مختلف زندگی و آزادی باور داشته و در حقیقت زن را مظهر جلال و جمال الهی دانسته و افق روشن منزلت بانوان را در تحقق این کلام مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) می‌دانیم که فرمودند: «تثبیت و نهادینه‌سازی الگوی زن مسلمان با تمسک به الگو‌های برجسته دینی و غلبه بر فرهنگ منحط غرب، مأموریتی مهم و کلان است.»

۷. ما از سران سه قوه می‌خواهیم با درک عمیق از اهمیت و تأثیر فضای مجازی، مطالبه مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) که فرمودند: «دشمن از لحاظ فضای مجازی، آرایش جنگی گرفته و ملت ایران بایستی در مقابل این دشمن آرایشی مناسب بگیرد.»

و ما النصرُ إلا مِن عندِاللهِ العزیزِ الحکیم

ستاد تشکل‌های شاهد و ایثارگر
دهم آبان ۱۴۰۱
نثار شهدا صلوات»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار