فرماندار خلخال:

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان وظیفه ملی و مذهبی است

«یحیی‌زاده» حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به حوادث اخیر کشور را وظیفه‌ای ملی و مذهبی برای همه مردم دانست و گفت: تحولات اخیر و فتنه انگیزی دشمنان بر اهمیت راهپیمایی امسال افزوده است.
کد خبر: ۵۵۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ - 01November 2022

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان وظیفه ملی و مذهبی است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «سیدجواد یحیی‌زاده» فرماندار خلخال ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی راهپیمایی سیزدهم آبان شهرستان خلخال در محل فرمانداری این شهر اظهار داشت: آحاد مردم باید با تکرار حماسه بی‌نظیر دیگری یاور و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است و تحولات منطقه و فتنه‌انگیزی دشمنان بر اهمیت راهپیمایی امسال افزوده است.

فرماندار خلخال با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شاهچراغ و حوادث اخیر گفت: تا زمانی که حق و حقیقت هست و طنین کلمه الله اکبر کاخ ظلم و ستم و استبداد را به لرزه در می‌آورد،این حوادث تلخ و دردناک خواهد بود، زیرا  ایران اسلامی تنها کشوری است که مستقل و آزاد بوده و در برابر هیچ قدرت زورگویی سرتسلیم فرود نیاورده است.

یحیی زاده ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم از مدت‌ها قبل برای اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی کرده بودند که آن هم با هوشیاری ملت زمان شناس و فهیم کشورمان نقش برآب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار