یادداشت/ علی منصوری؛

۱۳ آبان؛ نمایش بصیرت جوانان انقلابی

ریخته شدن خون‌های مطهر شهدای دانش آموز درحادثه ۱۳ آبان ۱۳۵۷ توسط مزدوران پهلوی؛ اوج بصیرت جوانان انقلابی را به نمایش گذاشت و باعث عزت ملت ایران و گسسته شدن زنجیرهای استعمار و استثمار امریکایی و انگلیسی و صهیونیستی شد.
کد خبر: ۵۵۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲ - 04November 2022

13 آبان، اوج بصیرت جوانان تحصیل کرده را به نمایش گذاشت

گروه استان های دفاع‌پرس – علی منصوری؛ سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از برگ‌های برنده حرکت و قیام ملت ایران اسلامی در مصاف با اهریمنان دون صفت این مردم و نماد قدرت معنوی جمهوری اسلامی است.

عدم درک صحیح سردمدران کاخ سفید و رژیم پهلوی از ملت ایران دلیل شکست آنها است.

ریخته شدن خون‌های مطهر شهدای دانش‌آموز درحادثه ۱۳آبان ۱۳۵۷ توسط مزدوران پهلوی؛ اوج بصیرت جوانان انقلابی را به نمایش گذاشت و باعث عزت ملت ایران و گسسته شدن زنجیرهای استعمار و استثمار امریکایی و انگلیسی و صهیونیستی شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عظمت 13 آبان 58 می‌فرمایند: «سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ و استکبار آمریکایى در ایران و در جهان بود.» تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در زمانی به وقوع پیوست که آمریکا داعیه رهبری جهان را درسر می‌پروراند.

شکست آمریکا توسط جوانان انقلابی ایران اسلامی باعث شد روح تازه‌ای در ملت‌های تحت ستم دمیده شود و خط سازش در ایران از میان برود. تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ واکنشی به توطئه‌های ابرقدرتی زیاده‌خواه بود. آشکارشدن اسناد لانه جاسوسی در این روز، باعث شد تفاله‌های سلطنت‌طلب و منافقین یکی پس از دیگری پا به فرار بگذارند.

با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی آمریکا با استفاده از جنگ ترکیبی قصد فتنه دیگری علیه ایران اسلامی دارد. دشمنان نظام جمهوری اسلامی و حلقه‌های نفاق درخارج از کشور سعی دارند با فعال کردن اختلاف‌های قومی و مذهبی و به میدان آوردن دانش‌آموزان؛ دانشجویان و قومیت‌ها کشور را چالش کنند.

قطعا بصیرت و خودآگاهی مردم و قشر جوان تحصیل کرده اجازه ظهور و بروز این فتنه را نخواهند داد و تلاش آمریکاییان و سازمان‌های وابسته به مثلث عبری، عربی و غربی برای هر اقدامی را ناکام خواهند گذاشت. وداع با شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) نیز این نکته را اثبات کرد که مردم همچنان در حفاظت از انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار