معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

ناامن‌سازی کشور توطئه‌ دشمنان برای مهار قدرت ایران است

«اسماعیلی» گفت: دشمنان می‌خواهند با برهم زدن امنیت کشور و قرار دادن احزاب و گروه‌ها و مردم در مقابل نظام، قدرت جمهوری اسلامی ایران را مهار کنند.
کد خبر: ۵۵۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ - 02November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نشست جهاد تبیین و روشنگری با حضور بیش از صد نفر از اساتید بسیجی و هیئت‌های علمی استان صبح امروز در تالار شهید روحی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسئول سازمان بسیج اساتید استان، اعضای شورای مرکزی و کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌ها و معاون سیاسی استاندار برگزار شد، موضوع جهاد تبیین پیرامون مسائل روز و توطئه‌های دشمنان مطرح گردید.

در این نشست «علیرضا اسماعیلی» معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به تشریح حوادث اخیر و مسائل سیاسی اجتماعی کشور پرداخت و با اشاره به دشمنی‌های دیرینه جوامع غربی و تهدیدات نظام اسلامی و جبهه انقلاب پرداخت.

اسماعیلی افزود: دشمنان همیشه به بهانه‌های مختلف سعی دارند اهداف خود را عملی سازند و تا چندی قبل با حاکمیت و وجود ایران اسلامی به عنوان یک پایگاه قوی اسلامی احساس خطر می‌کردند، لذا در صدد قطع ارتباط با کشور‌های منطقه برآمدند.

وی ادامه داد: آن‌ها با کشیدن جنگ داخلی به سوریه، لبنان، عراق و افغانستان و بوجود آوردن گروهک‌های معاند در جای جای مرز‌های کشور به منظور از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیار کردند؛ اما در حال حاضر که ناکام ماندند و حاکمیت را اثبات شده دیدند و از تعرض به کشور‌های هم سوی پیمان راهی پیش نبردند، به فکر مهار قدرت ایران افتاده و می‌خواهند با برهم زدن امنیت کشور و قرار دادن احزاب و گروه‌ها و مردم در مقابل نظام، قدرت جمهوری اسلامی ایران را مهار کنند.

در ادامه این جلسه محمد ربیعی روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد به طرح موضوع جنبه روانی مسائل و مشکلات جامعه پرداخت.

وی گفت: در اجتماع ما بحث روشنگری بیشتر برای نسل جوان امروز است و اساتید باید برای پاسخ به شبهات دانشجویان با آن‌ها همراه شده و به صورت ایجاد گفتگو‌های صمیمی، آن‌ها را به مسائل روز کشور و تغییرات مباحث گفتمانی در جهان آشنا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار