مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

دانش‌آموزان در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند

«رضایی» گفت: دانش‌آموزان در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی قابت قدم هستند و اگر دشمن فکر کند می‌تواند به ذره‌ای از خاک ایران تجاوز کند سخت در اشتباه است.
کد خبر: ۵۵۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 02November 2022

دانش آموزان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در گردهمایی جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی اظهار داشت: امروز در این اجتماع، دختران دانش آموز کرمانی گرد هم آمدند، برای اینکه بگوییم کرمان زنده است و در مُلک شهید سلیمانی مبادا دشمن خیال کند ما خسته ایم و پای آرمان های نظام نیستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر اینکه با حضور شما دشمن ناامید خواهد شد، عنوان کرد: ما سه شهید دانش آموز را در شاهچراغ تقدیم این انقلاب کردیم که یک شهید به نام «علی اصغر لری گویینی» از دانش آموزان کرمانی و عشایر بود و به دلیل اصرار کرمانی‌‎ها پیکر این شهید در کرمان و سپس در سیرجان تشییع شد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه کشور بسیج شد و با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید اجازه ندادیم ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد؛ امروز هم اعلام می‌کنیم که این دانش‌آموزان در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب ثابت قدم هستند و اگر دشمن فکر کند می‌تواند به ذره‌ای از خاک ایران تجاوز کند سخت در اشتباه است.

این مسئول گفت: دانش‌آموزان قدر این دوران طلایی را بدانند و در علم‌آموزی تلاش کنند و دو سفارش به دختران دانش‌آموز کرمانی دارم که به روح و روان خود با مسائل دینی و تربیتی توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار