بیانیه تشکل‌های دانشجویی استان لرستان به مناسبت 13 آبان؛

دانشگاه باید از هرگونه ابتذال به دور باشد

تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان به‌مناسبت سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در محکومیت توطئه استکبار در دانشگاه‌ها بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۵۵۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 02November 2022

دانشگاه محیطی علمی و فرهنگی است و از هرگونه ابتذال به دور است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، تشکل‌های اسلامی دانشجویی استان لرستان به‌مناسبت سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در محکومیت توطئه استکبار در دانشگاه‌ها بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

استکبار جهانی و نظام دیکتاتوری حاکم بر جهان غرب یعنی صهیونیسم بین المللی که از هرگونه نبرد نظامی با نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران هراس دارد، به شیوه‌ای ناجوانمردانه با نشر اکاذیب و اخبار دروغ و توسط امپراتوری رسانه‌ای خود، فکر و ذهن برخی افراد ناآگاه و غرب‌گراهای خودباخته را به تسخیر خود درآورده و با استخدام برخی دست پرورده‌های خویش از جمله ملحدان بی دین و کومله و تجزیه طلبان و منافقین و سلطنت طلبان و وحوش داعشی و اراذل و اوباش اجیر شده، تمام توان و طرفیت خود را به میدان آوردند تا توانست در آشوب‌های اخیر، ضمن خسارات مالی و اقتصادی، تعدادی از حافظان امنیت و بهترین جوان‌های ما را با وحشیانه‌ترین شیوه‌های غیر انسانی به شهادت برساند.

امپراتوری رسانه‌ای دشمنان در حالی برای کشته‌های دروغین مویه سر زدند که در خصوص جنایت دست پرورده‌های خود در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی کاظم علیه السلام در شیراز سکوت مرگ گرفتند.

همچنین این جانیان بین المللی و عُمّال داخلی آنها در حالی به دروغ برای مرحومه نیکا شاکرمی که به‌علت اختلافات خانوادگی خودکشی کرده بود، فریاد وامصیبتا سردادند و با دلسوزی‌های کاذب در این استان شهید پرور قصد آشوب داشتند، که از چهار شهید مظلوم هم استانی ما یعنی شهیدان «فرید کرمپور حسنوند» و «داوود عبداللهی» و «مهدی لطفی» و «رضا خانی چگنی» که توسط داعشی‌های وطنی با بی رحمی تمام و با ددمنشی، بطور مظلومانه به شهادت رسیدند، هیچ نامی هم نبردند.

ملت آگاه و هوشیار ایران و بخصوص هم استانی‌های عزیز، علی‌رغم اینکه از برخی نارسایی‌ها و گرانی‌ها و ضعف مدیریت‌ها گله‌مند و ناراضی هستند، اما با تظاهرات و راهپیمایی‌های میلیونی، مراتب حمایت خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی و اصل نظام را اعلام و از حرکات و شعارهای ساختارشکنانه آشوبگران بیزاری نمودند.

حال که استکبار جهانی و عمال داخلی آنها در این نبرد ترکیبی و تمام عیار با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شده‌اند، با کمک عده‌ قلیلی دانشجو نما در صدد هستند تا با تعطیلی دانشگاه و مراکز علمی، مانع پیشرفت روزافزون علمی و به تبع آن اقتدار کشور اسلامی ما بشوند.

آنها به خوبی متوجه شده‌اند که آنچه باعث نجات و سعادت و خوشبختی مردم می‌شود، وجود گرانقدر رهبری حکیم و هوشیار و پیشرفت های خیره کننده کشور است، لذا در در کنار جوسازی علیه رهبری و اصل مترقی ولایت فقیه، دانشجو نماهایی را بکار گرفته اند تا با ابتذال و رفتارهای غیر انسانی، دانشگاه را به تعطیلی بکشانند.

دانشگاه محیطی علمی و فرهنگی است و از هرگونه ابتذال و حرکات و رفتار خلاف اخلاق و ادب به دور است، بنابراین کسانی که از مماشات بی حد و حصر مسؤلان دانشگاهی سوءاستفاده می‌کنند و تمام خواسته‌های نامشروع خود را اعلام کرده‌اند، از محیط مقدس کسب علم و دانش و پژوهش به دور بوده و اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان از آنها بیزار هستند.

لذا از مسئولان دانشگاهی مصرانه می‌خواهیم تا به مُرّ قانون عمل کرده و محیط‌های علمی را از لوث وجود این افراد پاک کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار