رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان:

اغتشاشگران و آشوبگران خود عامل اِعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «عادلی» با اشاره به عوامل تحریم علیه کشور گفت: اغتشاشگران و آشوبگران خود عامل اِعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی هستند زیرا این کار آن‌ها دشمن را گستاخ‌تر می‌کند تا علیه ایران اعمال تحریم کنند.
کد خبر: ۵۵۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ - 02November 2022

اغتشاشگران عامل تحریم علیه جمهوری اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «ولی عادلی» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حرم مطهر احمد بن موسی (ع) شیراز در مسجد صفی رشت با اشاره به جایگاه اصناف در جمهوری اسلامی، اظهار داشت: اصناف همواره یکی از یاوران انقلاب بودند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به نقش اصناف در ایجاد آرامش در جامعه در طول 44 سال گذشته، تصریح کرد: اصناف با کمک خیران در تمامی بحران‌ها در کنار مردم و انقلاب بودند و در دوران دفاع مقدس نیز با ارسال محموله به جبهه‌ها و در دوران کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی به حفظ نظام کمک کردند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به محاسبات غلط استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: محاسبات دشمن علیه ملت ایران در طول 44 سال گذشته غلط بوده و یکی از اهداف‌شان برای ایجاد اغتشاش در کشور هم براندازی جمهوری اسلامی است اما مردم با بصیرت ایران با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه چنین کاری را به استکبار نداده است.

عادلی امنیت جمهوری اسلامی را نتیجه مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دشمن تصور می‌کرد بعد از امام(ره) مسیر انقلاب اسلامی تغییر می‌کند اما با معرفی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان رهبر جمهوری اسلامی چنین اتفاقی نیفتاد زیرا ملت ایران رهبری توانا دارد.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی در سه دهه گذشته فتنه‌ها و اغتشاشاتی را علیه جمهوری اسلامی راه‌اندازی کرد و پس از اینکه شکست خوردند، تحریم‌های شدیدی را به ملت ایران تحمیل کردند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به عوامل متعددی که در محاسبات غلط دشمن علیه ملت ایران نقش دارند، متذکر شد: دشمن سعی کرد ایران را به سوریه‌ای دیگر تبدیل کند اما در آشوبات اخیر دچار خطای شدید راهبردی شدند و با حضور چند جوان اغتشاشگر دهه هشتادی که در کل کشور به سه هزار نفر هم نمی‌رسید تصور براندازی جمهوری اسلامی را داشتند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در مراسم تشییع پیکر شهدای حرم شاهچراغ (ع) پاسخی محکم به استکبار دادند، خاطرنشان کرد: اغتشاشگران و آشوبگران خود عامل اِعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی هستند، زیرا این کار آن‌ها دشمن را گستاخ‌تر می‌کند تا علیه جمهوری اسلامی اعمال تحریم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار