نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس خوزستان

به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز زنگ استکبار ستیزی در مدارس خوزستان نواخته شد.
کد خبر: ۵۵۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 02November 2022

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز زنگ استکبار ستیزی امروز در مدارس خوزستان نواخته شد.

«جاسم حسینی زاده» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی که به‌ صورت‌ نمادین در مدرسه حضرت رقیه(س) شهر ویس از توابع شهرستان باوی برگزار شد، اظهار داشت: آشوب و فتنه افکنی راهکار دشمن برای توطئه علیه نظام اسلامی است که راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند تا جوانان، دختران و پسران ما را هدف قرار دهند به همین دلیل این قشر باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند.

حسینی زاده گفت: دشمنان تلاش می کنند با انتشار اخبار جعلی و دروغ افکنی جوانان کشور را گمراه کنند لذا اگر می خواهیم‌خود را مقابل فتنه های دشمنان واکسینه کنیم باید به اهل بیت و ائمه اطهار (ع) پناه ببریم.

به مناسبت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مراسم راهپیمایی روز جمعه راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از بلوار آیت الله بهبهانی اهواز جنب پارک شهربازی تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار