معاون وزیر آموزش‌ و پرورش:

۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب شده است

«محمودزاده» گفت: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 02November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «احمد محمودزاده» معاون وزیر آموزش‌ و پرورش ‌امروز در آیین استانی زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی در جبهه‌های حق علیه باطل جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش خاطرنشان کرد: استان زنجان نیز ۵۲۵ دانش‌آموز و ۴۹ شهید فرهنگی‌ تقدیم این انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا قوامی برای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: وظیفه امروز دستگاه‌های فرهنگی ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌ جوان است.

محمودزاده با اشاره به اینکه کینه و عدوات دشمنان با انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه دشمن از هر مسیری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده است.

معاون وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به رویدادهای تاریخی در ۱۳ آبان گفت: باید نسل آینده جمهوری اسلامی با رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند و رویدادهای تاریخی به این قشر منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه انسانی را بزرگترین سرمایه هر کشوری خواند و اضافه کرد: همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب این سرمایه‌های انسانی باید در کلاس‌های درس به درستی تربیت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها