تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در راهپیمایی ۱۳ آبان اهواز

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اهواز با تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «حمزه بهمنش» که سال گذشته در شلمچه تفحص شده است، همراه خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 02November 2022

تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در راهپیمایی ۱۳ آبان اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اهواز با تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «حمزه بهمنش» که سال گذشته در شلمچه تفحص شده است، همراه خواهد بود.

مراسم تشییع پیکر شهید بهمنش از جایگاه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان به سمت مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار و سپس، خاکسپاری این شهید گرانقدر در قطعه ۲ بهشت آباد با حضور مردم ولایتمدار خوزستان انجام می شود.

بسیجی شهید «حمزه بهمنش»، فرزند ایرج، متولد ۱۳۴۷/۰۳/۲۶ در اهواز بود که پیکر مطهرش ۱۴۰۰/۴/۱۷ در محل تفحص عملیات کربلای چهار در شلمچه کشف شد.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور و با حضور مردم بصیر استان در شهر‌های مختلف خوزستان برگزار می‌شود. این مراسم باشکوه روز جمعه سیزدهم آبان ساعت ۹ صبح با حضور مردم همیشه در صحنه اهواز برگزار می شود.

مسیر راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کلانشهر اهواز بلوار آیت الله بهبهانی جنب پارک شهربازی تا مصلی مهدیه امام خمینی (ره) می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار