فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد

سردار «خرم‌دل» از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ - 02November 2022

برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین اعطای احکام مسئولین و دبیران کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد. 

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از برگزاری کنگره ملی شهدای این استان در شهریور یا مهر ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: ۲۱ کمیته برای برگزاری دومین کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از برگزاری این کنگره، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال سیره شهدا به جوانان و نسل جدید است.

خرم‌دل با بیان اینکه این استان حدود یک هزار و ۸۹۱ شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان نماینده ولی فقیه، نایب رئیس آن استاندار و دبیر آن فرمانده سپاه فتح خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری آیین باشکوه تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع شهدای هم استانی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ حماسه آفریدند که مشت محکمی بر دهان منافقان و دشمنان اسلام و ایران بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار