رئیس مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و بسیج تأکید کرد؛

ضرورت تولید و چاپ آلبوم عکس شهدا

سردار «آزادی» گفت: باید آلبوم عکس شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تولید و چاپ شود به طوری که هر کس این آلبوم را نگاه کند متوجه حماسه آفرینی‌های رزمندگان این استان در دفاع مقدس شود.
کد خبر: ۵۵۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ - 02November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «عبدالرضا آزادی» رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج امروز در نشست هماهنگی برگزاری دومین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اینکه بزرگداشت شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنگره ملی، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال پیام شهدا به نسل جدید است.

وی افزود: کنگره شهدا، کنگره امیدآفرینی است و باید جوانان و نوجوانان را به آینده امیدوار کنیم، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیراً فرمودند آنگونه شهدا را توصیف کنید که جوانان و نوجوانانی که در آن زمان نبودند بتوانند آن را درک کنند و این با زبان هنر امکان‌پذیر خواهد بود.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ها و پیشینه خوبی در برگزاری کنگره ملی شهدا دارد و باید تلاش کنیم کاری نو و متناسب با ظرفیت‌های خوب استان ارائه دهیم.

آزادی با اشاره به اینکه سپاه فتح مسئولیت دبیری این کنگره را بر عهده دارد، عنوان کرد: برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی مستلزم تشکیل جلسات شورای سیاست‌گذاری و دبیران کنگره است، کنگره و شهدا متعلق به همه است و همه باید وارد میدان شود و سپاه استان در این میان پرچم‌داری می‌کند.

وی تأکید کرد: تشکل‌های مردمی استان باید در این کنگره حضور داشته باشند و باید تلاش شود با بهره‌گیری از هنر، یک اتفاق جدید در استان رقم بخورد.

رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج تأکید کرد: باید آلبوم عکس شهدا در دفاع مقدس تولید شود به طوری که هر کس آن را نگاه کرد متوجه حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان این استان در دفاع مقدس شود.

آزادی بیان داشت: ما آمادگی داریم با همکاری سازمان سینمایی، فیلم فاخری از رشادت رزمندگان این استان بسازیم، ضمن اینکه در حوزه نشر کتاب و تولیدات مختص به شهدا نیز اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تجربه برگزاری یک کنگره را دارد و دو سال وقت دارد تا کنگره دوم را برگزار کند و باید با آمادگی کامل و مناسب به استقبال این رویداد بزرگ رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار