فرمانده تاکتیکی نهاجا مستقر در منطقه رزمایش در جمع خبرنگاران:

پشتیبانی هوایی از نیروهای سطحی/ اجرای دفاع هوایی در منطقه غرب و شمال غرب کشور

فرمانده تاکتیکی نهاجا گفت: نیروی هوایی در دو حوزه پشتیبانی و دفاع هوایی شرایط لازم را جهت پیشرویی نیروهای سطحی در منطقه غرب و شمال غرب کشور ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ - 18October 2015

پشتیبانی هوایی از نیروهای سطحی/ اجرای دفاع هوایی در منطقه غرب و شمال غرب کشور

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس حاضر در منطقه رزمایش محرم، سرهنگ سید محمد میرسمیعی فرمانده تاکتیکی نهاجا مستقر در منطقه رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: چهار پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، شهید نوژه همدان، شهید شکوری تبریز و شهید وحدتی دزفول شرکت دارند.

وی افزود: در این رزمایش از جنگنده بمب افکن اف 4، اف 5 و هواپیماهای شناسایی رهگیر و همچنین هواپیماهای ترابری سبک و سنگین 747 و سی 130 به همراه هواپیماهای مجهز به جنگ الکترونیک و همچنین جنگنده ساعقه استفاده میشود.

فرمانده تاکتیکی قرارگاه نهاجا افزود: ماموریت عملیاتی نیروی هوایی در این رزمایش به دو بخش دفاع هوایی و عملیات هوایی تقسیم می شود که در بخش عملیات هوایی هواپیماهای نهاجا با حضور در منطقه غرب و اجرای آتش سنگین از نیروهای سطحی پشتیبانی میکنند.

سرهنگ میرسمیعی ادامه داد: در بخش دفاع هوایی جنگنده رهگیرهای این نیرو با هماهنگی و پشتیبانی قرارگاه پدافندهوایی در غرب و شمال غرب پوشش هوایی لازم را انجام میدهند.

وی در پایان گفت: براساس درخواست نیروهای واکنش سریع، نیروی هوایی ماموریت های خود را با قدرت انجام میدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار