فرمانده منطقه پدافندهوایی غرب ارتش:

کینه‌توزی دشمنان ناشی از ارتقای توان نظامی کشور است

امیر سرتیپ دوم اسدی گفت: دشمن چشم دیدن موفقیت‌های کشورمان را در همه ابعاد به‌ویژه در عرصه ارتقای توانمندی‌های نظامی نیرو‌های مسلح ندارد و این امر سبب کینه‌توزی دشمنان زبون با جامعه و مردم ما شده است.
کد خبر: ۵۵۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ - 02November 2022

دشمن چشم دیدن موفقیت‌های ایران اسلامی را نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» فرمانده منطقه پدافندهوایی غرب در بازدید از گروه پدافند هوایی آبدانان در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی، ضمن گرامیداشت مظلومیت شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: مجموعه پدافند هوایی، همگام با سایر نیرو‌های مسلح، در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی پیشگام است و همواره با هدایت‌ها و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، حضوری چشمگیر و روندی رو به جلو در عرصه دفاع هوایی خواهد داشت.

وی افزود: در فضای امروز جامعه جهاد تبیین امری لازم و ضروری است؛ چرا که دشمن با در اختیار داشتن غول رسانه‌ای به صورت همه‌جانبه در جهت تأثیرگذاری منفی بر افکار و عقاید هموطنانمان، به‌ویژه نسل جوان، در تلاش است و لحظه‌ای آرام نمی‌نشیند.

امیر سرتیپ دوم اسدی خاطرنشان کرد: جوانان نخبه ما در کنار کارکنان متعهد و ولایی پدافند هوایی، با اتکا بر خودباوری و در زمان اعمال تمام تحریم‌های ناجوانمردانه توسط بیگانگان، توانستند در زمینه ارتقای سامانه‌های موشکی و پهپادی پیشرفت‌های چشمگیری را به دست آورند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور در پایان گفت: نیرو‌های مسلح خادم مردم عزیزند و در برابر دشمنان انقلاب و امنیت جامعه، کوبنده و سخت هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار