امام جمعه خاوران استان فارس:

دشمن راهبرد خود را به سمت جنگ ترکیبی علیه ایران تغییر داده است

حجت‌الاسلام «جعفری» گفت: دشمن با شناخت عمیقی که نسبت به این نظام اسلامی پیدا کرده با سرمایه‌گذاری کلان و با هدف براندازی این نظام با استفاده از همه ظرفیت‌های تهاجمی به ویژه جنگ ترکیبی در حال برنامه‌ریزی علیه ایران است.
کد خبر: ۵۵۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ - 02November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسف جعفری» امام جمعه خاوران استان فارس امروز و در آستانه 13 آبان روز مبارزه با استکبار در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (علیه السلام) که در شهر خاوران برگزار شد، با تاکید بر شکست استکبار و ایادی‌اش در همه جنگها و توطئه‌هایی که علیه ایران اسلامی داشتند اظهار داشت: دشمن با شناخت عمیقی که نسبت به این نظام اسلامی پیدا کرده با سرمایه‌گذاری کلان و با هدف براندازی این نظام با استفاده از همه ظرفیت‌های تهاجمی به ویژه جنگ ترکیبی در حال برنامه‌ریزی علیه ایران است.

امام جمعه خاوران استان فارس با تبریک روز دانش‌آموز و تسلیت به خانواده شهدای حرم مطهر شاهچراغ علیه‌السلام شیراز و آرزوی شفای کامل مجروحان و مصدومان این حادثه تروریستی افزود: کشتار بی رحمانه مردم بی‌دفاع در قلب یک مکان مذهبی و در قالب تروریسم نظامی در حرم اهل بیت علیه‌السلام شیراز بیانگر اوج ضعف و زبونی دشمن است.

امام جمعه خاوران استان فارس، حادثه دلخراش حرم شاهچراغ علیه‌السلام شیراز و به شهادت رساندن جمعی از مردم بیگانه را تنها نمونه‌ای از جنایات دشمن و تروریسم نظامی و وحشیگری جهان استکبار دانست و خاطر نشان کرد: عملیات تروریستی شاهچراغ علیه‌السلام شیراز جدا از اغتشاشات خیابانی نیست و این اغتشاشات نیز جدا از جنگ رسانه‌ای نیست و همه این توطئه‌ها در یک منظومه پلید جهان استکبار معنا و مفهوم دارد.

وی شهید قاسم سلیمانی را نماد مبارزه با تروریسم دانست و تاکید کرد: شهید سلیمانی را  به‌ عنوان سردار مبارزه با تروریسم به بهانه مقابله با تروریست به شهادت رساندند و این اوج کینه و نفرت دشمن از این نظام انقلابی است.

ادامه این مراسم به مدیحه‌سرایی اهل بیت(ع) و بیان اشعاری در وصف شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ علیه‌السلام شیراز اختصاص یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار