جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

استکبار‌ستیزی شعار محوری انقلاب است

سردار «مدنی» گفت: از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استکبار‌ستیزی شعار محوری انقلاب بوده و علی‌رغم وجود مشکلات، ایجاد توطئه، جنگ تحمیلی و فتنه‌های مختلف توسط دشمنان، با تمام وجود در مقابل استکبار ایستاده‌ایم و آنان نمی‌توانند، جلوی انقلاب را بگیرند.
کد خبر: ۵۵۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ - 02November 2022

استکبار‌ستیزی شعار محوری انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، آیین نمادین زنگ استکبارستیزی امروز در آستانه سیزدهم آبان ماه و روز دانش‌آموز با حضور مسئولان استان، تشکل‌های دانش‌آموزی و بسیج، خانواده شهید بامدی، دانش آموزان و فرهنگیان در دبستان دخترانه سوم  ناحیه دو سنندج برگزار شد. 

سردار «علیرضا مدنی» جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار داشت: از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استکبار‌ستیزی شعار محوری انقلاب بوده و علی‌رغم وجود مشکلات، ایجاد توطئه، جنگ تحمیلی و فتنه‌های مختلف توسط دشمنان، با تمام وجود در مقابل استکبار ایستاده‌ایم و آنان نمی‌توانند، جلوی انقلاب را بگیرند. 

وی با تاکید بر اینکه نخواهیم گذاشت انقلاب مستمک دست فتنه‌گران شده و جلوی پیشرفت آن را بگیرند ، به  حوادث اخیر اشاره و با بیان اینکه در زمان سرنوشت‌سازی قرار داریم، گفت: در فتنه‌های آخرالزمانی ، ناخالصی‌ها بروز می‌کند اما ما با تمام توان و با نثار خون خود در مقابل فتنه‌گران ایستاده‌ایم.

مدنی با اشاره به اینکه در این ایام سره از ناسره و مرد از نا مرد تشخیص داده می‌شود، افزود: فتنه‌گران نمی‌توانند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند و افرادی که درگیر فتنه می‌شوند بدانند که خودشان را به خاطر چیزی که ثمره‌ای ندارد تخریب نکنند، این انقلاب صاحب دارد و خدشه‌ناپذیر است. 

وی با بیان اینکه تقدیم بیش از 200 هزار شهید و 36هزار شهید دانش‌آموز برای دفاع از کیان نظام اسلامی است، عنوان کرد: وقتی امنیت نباشد، دشمن سو استفاده می‌کند و وقوع حادثه تروریستی شیراز، حاصل فتنه‌هایی است که عوامل خارجی و داخلی در امنیت اخلال ایجاد کردند، بنابراین باید مراقب و عامل دشمن نشده و دین و ایمان ما فدای خواسته دشمن نشود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، حمایت تمام قد آمریکای جنایتکار از فتنه‌گران و تحریم اقتصادی و دارویی را، حمایت از فتنه‌گرانی دانست که دستشان به خون ما آلوده شده است. 

مدنی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به فرهنگیان با بیان اینکه دانش‌آموزان امانت مردم در دستان شماست، یادآور شد: آموزش و پرورش پایه و اساس جامعه است و تکلیف و تعهد معلمان اثرگذار است، بنابراین همه باید به وظیفه عمل کرده و در این راه ثابت قدم باشیم.

 مراسم طنین‌انداز شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس سطح شهر و سایر شهرستان‌های استان کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار